Dubbele NA: Omega Seamaster Aqua Terra 1st gen

Geweldig mooi horloge! Gave staat ook :+1:
Dubbele felicitaties :partying_face:

1 like

Ik dacht heel even dat de volgende zin ging zijn: “maar genoeg over het horloge” :joy:

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! En geniet van de jongen en dit mooie horloge :ok_hand:

3 likes

Geweldig. Gefeliciteerd met het vaderschap :partying_face:. En dan ook nog een prachtige Omega als NA. Dat zal een blijver zijn :grin:

1 like

Thanks Kerel :partying_face:

Bedankt allemaal :grinning:

Absoluut, Ja voelt wel als weer een stapje verder. Het is toch net weer een andere klasse dan m’n Tudor Prince. Bedankt :+1:

Haha, wel mijn soort humor. Maar dat kan hier niet hè, serious business allemaal. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Heel erg mooi horloge en natuurlijk gefeliciteerd met je kindje, mooie herinnering man.

1 like

Super proficiat met deze prachtige dubbele NA. Heel toevallig werd ik 8 maanden geleden papa en heb ik deze laten graveren met de geboortedatum van mijn zoontje:

5 likes

Proficiat met de geboorte van je kindje en natuurlijk ook met de nieuwe AT :tada: Ik vind het in zijn eenvoud, één van de mooiste omega’s dat er zijn :star_struck:
Veel geluk en plezier met beide! :four_leaf_clover:

Gefeliciteerd
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met jullie kindje dat is geweldig.
Een prachtige aanwinst met een mooie herinnering :grin::hugs::hugs::hugs:

Proficiat, en proficiat! :grinning:

Van harte gefeliciteerd!

Gefeliciteerd, dit wordt een erfstuk voor de kleine man.

Bedankt allemaal :+1: :partying_face:

Wat grappig en toevallig hetzelfde horloge. Een heel mooi idee! Bedankt voor de felicitaties :grinning:

Ja ik kan mij hier goed in vinden :smile:

Zou best eens kunnen! :smile:

1 like

Dubbel gefeliciteerd! :raised_hands:

1 like

Dat er maar veel mogen volgen!

En dan laat ik graag aan jou over welke van de twee :wink:

1 like