Dubbele NA - Rolex en een Omega

Als er verder niets mis mee is (misschien kan je dat eens laten controleren) en jij tevreden bent met het horloge (dat was het geval), dan kan je hem ook gewoon houden natuurlijk.

Noem het dan geen BUY knop, maar een REQUEST knop denk ik dan.

Gelijk heb je.

1 like

Gaaf deze horloges, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Als de wijzers kloppen klopt de plaat niet.

550x729-01

18 likes

:rofl:

2 likes

Ik vind het in ieder geval wel een mooi model Rolex!
Hopelijk komt alles goed met de wijzers

2 likes

Ik wil later geen gezeik hebben mits ik het bv over een jaar weer van de hand doe, dat de waarde niet gehalveerd is, of dat het neppe zooi is.

De Op’s en DJ’s met romaanse cijfers worden zowel met als zonder lumen nieuw aangeboden. Beide varianten zijn origineel.

1 like

Nee, @HanDavinci heeft gelijk. Indien de uurmarkering geen tritium heeft, horen de wijzers die ook niet te hebben op dit type dial. Geldt meen ik voor alle 5-digit modellen.

2 likes

Anders bestel ik een set zonder Lumen en laat ik het vervangen. Het horloge zelf vind ik wel mooi.

1 like

Persoonlijk denk ik dat je het geld wat je voor de wijzerset kwijt gaat zijn beter bij een ander horloge kunt leggen dan.

Maar als jij het goed vindt zo, dan lekker van genieten.

1 like

Toch handig in het donker, denk ik dan, :wink:

2 likes

Gefeliciteerd met je dubbele aanwinsten :+1:

2 likes

Gefeliciteerd!

Heb ook nog naar dat type omega zitten kijken in mijn zoektochten naar een horloge met een geĆÆntegreerde band! Vind het gevoel van vintage namelijk ook vaak vet.

Veel draagplezier en wijsheid toegewenst

1 like

Mooie aanwist. Geniet van beide aankopen.

1 like

Mooie aanwinsten. Geniet er van :+1:

1 like

Hoi Ferry dank voor je reactie!
Het zijn leuke modellen ja, vooral de omega.
Die is echt prachtig. De omega is zelfs 35mm, maar oogt groter.
Ik heb zelf smalle polsen, dus veel horloges kunnen prima op mijn pols :smiley:

De rolex komt met de doos en garantiekaart van de juwelier, niet origineel van rolex.
Ik heb het via een handelaar gekocht, een juwelier in Duitsland.
Ik zit alleen in dubio of ik het moet terugsturen. De wijzers storen mij niet echt, bestel wel een wijzers zonder lume. Echter weet ik niet of er meer veranderd is.

Heb het bedrijf al gemaild en wacht even af met wat voor antwoord ze geven. Anders stuur ik het retour.

Ja heel verwarrend allemaal. Dit is de reactie van de juwelier:

thank you for your E-Mail.
With those models the customer had the possibility to choose, if he wants to have hands with our without lume.
So the one who bought it once chose the hands with lume. You could have seen it on the picture of our advert.
I hope I could help you and wish you much pleasure with this wonderful watch.
Have a nice afternoon.

Ik ga nog wat op onderzoek uit.

1 like

Klinkt in ieder geval niet alsof dat een hele makkelijke/gezellige retour gaat worden :sweat_smile: (mocht je daarvoor kiezen)

3 likes

Gefeliciteerd met beide aankopen. Allebei zeer mooi maar mijn voorkeur ligt toch een beetje meer bij de OmegašŸ˜€

1 like

Chrono geeft nu toch aan dat je 14 dagen bedenktijd heb?

Het kost je wel verzendkosten die best hoog kunnen zijn. Maar ik denk dat de verzendkosten opwegen tegen een discussie met chrono en de verkoper beginnen over originaliteit in een hoop gelijk te krijgen en in de hoop de retourkosten terug te krijgen.