Wat een topfoto’s!!
Met een camera of een mobieltje gemaakt?
Lekker hoor…
Prachtige aanwinsten
Die 043 vind ik echt fantastisch! 033 is voor mij wat te groot en lomp, maar proficiat! Superaankopen!
iPhone 12 Pro Max… en bij sommige fot’s heb ik een horloge loepje voor de lens gehouden
Erg gaaf zeg! Wat een knallers! Beide prachtig, die afwerking ook mooi in beeld gebracht. Benieuwd naar foto’s om je pols vooral de 033, lijken mij groot maar lug to lug lijkt dan weer mee te vallen (komt natuurlijk ook door de bouw maar toch)
Wel ironisch dat je 2 iconische duikers hebt en zelf niet kan zwemmen
Mooie horloges, gefeliciteerd!
Complimenten voor de goede foto’s
Iedereen dank voor de leuke reacties
@stijn306 en @Ri_ck foto’s van om de pols en eentje waar ze recht tegenover elkaar liggen… het maakt niet veel! De SLA033 is een fractie groter maar door de vorm van een “pannenkoekje” ligt hij wel weer wat lekkerder op de pols.
Mijn ervaring tot nu toe is dat je je door de maat op papier in eerste instantie niet moet laten afschrikken! Eerst passen en vergelijken… je zult zien dat er ineens wat meer pareltjes in beeld kunnen komen
Mooie aanwinsten! Het verbaast me wel dat SLA033 na bijna 2 jaar nog steeds in de etalages ligt.
Eens, heel erg mooi!
Kolere, dat zijn nog eens aanwinsten! Heel gaaf, gefeliciteerd!
Schitterende aanwinsten!
Wow, zeer mooi en gefeliciteerd!
Een fan van duikhorloges die niet kan zwemmen, what.tha.fuck. Leer dan.
Ik vind de SLA043 prachtig, had gisteren nog een SLA017 om.
Veel plezier ermee!
Wat een mooie manier om de zaterdag door te brengen. Schitterend!
Poe, gaaf.
Vooral de 043👌
Prachtige SLAmix. Gefeliciteerd.
In 2019 de 033 bij Ton gepast. Prachtig horloge, maar 'm toen niet gekocht vanwege de wat moeilijk bereikbare kroon , en de wat, I.m.o. , jammerlijke siliconenband.
Maar het bloed kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan. Na een zwaar debacle (Visa betaling) met een Duitse leverancier 'm toch gekocht via Ten to Two die 'm op een gegeven moment had.
Ondanks de twee genoemde punten toch wel erg blij met die SLA.
Maar, hoe doe je dat nou met twee nieuwe kanonnen en dragen van.?
Ik denk prijs en kannibalisme door Seiko zelf.
Lekker een beetje afwisselen net zoals ik met de rest doe… en als ik in the mood ben draag ik wel eens twee horloges
De siliconenband draagt in mijn optiek heerlijk; beetje stickie met als enige nadeel dat hij stofjes aantrekt als een malle Maar een nat microvezel doekje aan het einde van de dag maakt daar korte metten mee