Whahaha.
Dat geloof ik ook.
Check & check.
Whahaha.
Dat geloof ik ook.
Check & check.
Prijs… tja; je krijgt natuurlijk wel wat meer als een turtle Maar ik snap dat niet iedereen het er voor over heeft. Het is een horloge / uitvoering voor de liefhebber die er de meerprijs voor over heeft en die dat een plek kan geven.
Ik kan het niet beter formuleren.
We zijn sowieso allemaal “horlogewappie” hier.
Bam! Dat is hier even binnenkomen, zeg, op deze zaterdagmiddag. Gefeliciteerd. Ik kies Biden.
Knappe aanwinsten, gefeliciteerd!
Proficiat met deze 2 supermodels
Vooral die SLA043
Geniet ervan
Heel mooi gefeliciteerd
Gefeliciteerd. Die SLA033j1 is echt een mooi horloge.
Waanzinnig mooie horloges!
Geniet ervan kerel!
Rete strakke lugs!
Wat een baas, koopt hij ze beide. Veel plezier ervan, de fotos zijn in iedergeval genieten!
prachtige horloges
Mooi hoor!
Prachtige aanwinsten.
Nou, dat vroeg ik me inderdaad ook af. Hoedan dat die sla033 daar gewoon nieuw lag?
Maar ik zag een tijdje geleden die seiko chrono heruitgave die deed denken aan de 6138 panda (maar er heel anders uitziet) laatst ook nog voor 3500 bij een of andere goedkope zaak liggen. Niemand die zo’n ding daar koopt natuurlijk. Dat blijft gewoon liggen.
Maar dit klinkt als een winkel met verstand van zaken!
Soms blijven pareltjes onopgemerkt ergens “achter”… zo heb ik destijds mijn stalen Ploprof ook bij een AD gekocht in België die er dan, na een uitgebreide zoektocht mijnerzijds, toch nog blijkt te zijn ondanks dat die variant al een tijdje uit productie is
Van Grinsven heeft in ieder geval een ergggg uitgebreide collectie Seiko
Leuk ook dat horloges in deze prijsklasse nog gewoon een normale gesp durven te monteren.
In de jaren ‘60 ‘70 zaten er waarschijnlijk ook gespjes op de originele voorlopers van de beide ReCreation’s
Lekker hoor! Seiko maakt echt wel mooi spul!!
Hots. Mooie combi hoor en schitterende foto’s weer. Geniet ervan.