Dubbele NA - Seiko SLA033J1 & SLA043J1 -

Whahaha. :crazy_face: :crazy_face:

Dat geloof ik ook.

Check & check.

:+1:

1 like

Prijs… tja; je krijgt natuurlijk wel wat meer als een turtle :smirk: Maar ik snap dat niet iedereen het er voor over heeft. Het is een horloge / uitvoering voor de liefhebber die er de meerprijs voor over heeft en die dat een plek kan geven.

2 likes

Ik kan het niet beter formuleren. :ok_hand:

We zijn sowieso allemaal “horlogewappie” hier.

1 like

Bam! Dat is hier even binnenkomen, zeg, op deze zaterdagmiddag. Gefeliciteerd. Ik kies Biden.

2 likes

Knappe aanwinsten, gefeliciteerd!

1 like

Proficiat met deze 2 supermodels :grin:
Vooral die SLA043 :blue_heart:
Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd. Die SLA033j1 is echt een mooi horloge.

1 like

Waanzinnig mooie horloges!
Geniet ervan kerel!

1 like

Nog wat leuke plaatjes…

14 likes

Rete strakke lugs! :+1:

1 like

Wat een baas, koopt hij ze beide. Veel plezier ervan, de fotos zijn in iedergeval genieten!

1 like

prachtige horloges

1 like

Mooi hoor!
Prachtige aanwinsten.

1 like

Nou, dat vroeg ik me inderdaad ook af. Hoedan dat die sla033 daar gewoon nieuw lag?

Maar ik zag een tijdje geleden die seiko chrono heruitgave die deed denken aan de 6138 panda (maar er heel anders uitziet) laatst ook nog voor 3500 bij een of andere goedkope zaak liggen. Niemand die zo’n ding daar koopt natuurlijk. Dat blijft gewoon liggen.

Maar dit klinkt als een winkel met verstand van zaken!

1 like

Soms blijven pareltjes onopgemerkt ergens “achter”… zo heb ik destijds mijn stalen Ploprof ook bij een AD gekocht in België die er dan, na een uitgebreide zoektocht mijnerzijds, toch nog blijkt te zijn ondanks dat die variant al een tijdje uit productie is :sunglasses:

Van Grinsven heeft in ieder geval een ergggg uitgebreide collectie Seiko :ok_hand:t3:

2 likes

:star_struck:

Leuk ook dat horloges in deze prijsklasse nog gewoon een normale gesp durven te monteren.

1 like

In de jaren ‘60 ‘70 zaten er waarschijnlijk ook gespjes op de originele voorlopers van de beide ReCreation’s :sweat_smile:

1 like

Lekker hoor! Seiko maakt echt wel mooi spul!!

1 like

Hots. Mooie combi hoor en schitterende foto’s weer. Geniet ervan.

1 like