Dubbele NA: SLA017 & SLA025

De SLA017 puur op basis van de wijzerplaat,maar wat een schitterende set zo bij elkaar.

1 like

Mooie aanwinsten! Maarja welke blijft er nu in de lade liggen :slight_smile:

1 like

Wat mij betreft heb je echt alleen de SLA017 nodig. Prachtig ding, zeer mooie aankoop.

MM’s zijn niet mijn ding, dus da’s een makkelijke keuze voor mij. Evengoed bijzonder veel plezier toegewenst met de duukerts. Aan de bouwkwaliteit zal het niet liggen. :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Gisteren schreef ik nog dat de SLA017 mijn favoriet waarschijnlijk was, nu denk ik dat de SLA025 het geworden is… duidelijk dat beide horloges zeker in de smaak zouden vallen!!!

Nogmaals proficiat met nieuwe duo (en bij uitbreiding met je trio) :+1::clap::+1:

1 like

Dank voor het leuke verhaal! :+1:

Die SLA017 is echt een plaatje, heel fraai! Dat zou mijn keuze zijn.
De andere twee zijn echt niet mijn smaak.

Veel plezier met de aanwinsten.

1 like

Gaaf! Die Sla017 is wat makkelijker te dragen, ik blijf t een topper vinden. Die wijzerplaat is zo mooi icm het domed glas. Veel plezier ermee!!

1 like

Heel erg gaaf trio :ok_hand:

Mijn favoriet in dit rijtje is de SLA017. De 025 vind ik echt te dik, maar de vloeiende secondewijzer is dan wel weer heel erg sjiek.

Van harte in ieder geval met deze 2 nieuwe toppers! :+1:

1 like

Op basis van looks vind ik de SLA017 echt het mooist.
Checkte net even C24 voor prijzen. Ik wacht nog even.
Gefeliciteerd met de aanwinsten!

2 likes

Van harte met deze geweldig mooie aanwinsten! Ik wens je er heel veel (draag)plezier van! :smile: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinsten en ze zijn beide prachtig. Mijn voorkeur gaat toch uit naar de SLA017 !

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een wervelende “dubbelslag”!!
Ik wens je er een uitdagende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Wow, twee heel mooie klappers in één keer. :ok_hand:
De SLA017 zou mijn eerste keus zijn uit dit rijtje, maar de rest is ook niet mis.

3 likes

Fantastische collectie. Mijn favoriet is nog steeds de sbdx003. Dus… mocht je die nu weg willen doen.
:wink:

2 likes

Erg mooi allemaal, maar de sunburst wijzerplaat van de SLA017 wint het wat mij betreft :+1:

1 like

Geweldige NA inschrijving, ik vind persoonlijk beige nieuwe aanwinsten toffee dan de oude, al zal die meer sentimenten bevatten… Al kun je die weer maken! Mijn persoonlijke favoriet van deze 3 is de SLA017, die is echt geweldig, als die het 8L55 uurwerk zou hebben, zou ik er ook voor gaan… Nu vind ik hem te prijzig…

1 like

SLA017 :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:wauw

1 like

Sterk bezig :+1:
Veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Proficiat! Vooral de 017 vind ik heel fraai

1 like

Mooie aanwinsten ! Seiko kan toch mooie dingen op de markt zetten helaas alleen vaak alleen voor Japan…

1 like

Jeetje, er zijn slechtere dozen om thuis te ontvangen.

Die 017 is echt fraai zeg! Mooi formaat, gave wijzerplaat, mooi bol raamwerkje er op. Daar mag je mee gezien worden, met de 025 ook! :+1:

Beide schitterend!

2 likes