Zwart & goud en sweeping seconds! De 025 zou mijn keuze zijn, ondanks z’n forse formaat. Gefeliciteerd in ieder geval!
Prachtige horloges de 017 vind ik het mooist.
De SLA017 verreweg de mooiste.
Tja…ik sluit me aan bij het rijtje 017…En dat zijn er veel
Alle drie top, maar deze stijgt er boven uit.
Proficiat, leuk verhaal en oh wat is die 017 toch ON-GE-LOOF-LIJK lekker!!!
Echt een grail watch, prachtig tijdloos ontwerp met toch dat tikkie disco vibe er in!
Grtz, Erik
Het is dat ik het geld in een nieuwe woning moet steken maar anders was de SLA017 er zeker gekomen.
Beide prachtige aanwinsten
Bedankt voor alle mooie en positieve reacties! Ik had al verwacht dat de SLA017 bij de meeste mensen in de smaak zou vallen, maar ik lees gelukkig ook genoeg fans van de SLA025
Vandaag heb ik nog mijn SBDX003 omgehad (oude gewoonte ) maar de komende dagen ga ik flink rouleren. De SLA017 lijkt wat matig tijd bij te houden (+10/+15 seconden per dag, wel binnen de marges), maar de SLA025 loopt echt geweldig! (+2/+3 seconden per dag). Beide horloges moeten natuurlijk nog inlopen, dus de werkelijke waarden gaan nog wel wat verschillen.
Ik durf nog geen favoriet aan te wijzen, maar ik vrees het ergste voor de SBDX003. Tot dusver lijken beide nieuwe aanwinsten blijvers te zijn.
@vierport (en mogelijke anderen ): De SBDX003 verkopen zie ik nu nog niet zitten. Daar is het nog te vroeg voor en ik weet dat bijvoorbeeld @XXoF ooit ontzettend veel spijt heeft gehad van het verkopen van zijn 16803 en dolblij was dat hij dat horloge na omwegen weer terug kon kopen en nooit meer weg doet. De SBDX003 is echt een speld in een hooiberg geweest en voor zover ik weet sinds januari 2012 nooit meer in Europa aangeboden. Bovendien zit er veel te veel sentiment aan, er gebeurt immers genoeg in 6,5 jaar tijd.
Schitterend!!!
Die Sla017 onafgebroken dragen, loopt ie zo -5/+5
Gaaf verslag! Grappig dat je er 2 tegelijkertijd koopt . De SLA017 is mijn favoriet. Wat een gaaf horloge. Geniet ervan!
Erg gaaf dat je ze mee had gisteren Die SLA017 is wel een echte topper hoor!
Eens, die vond ik in het echt nog gaver op de foto’s.
Graag gedaan! De SLA017 is in rap tempo mijn favoriete horloge aan het worden, terwijl de SLA025 stof zit te happen. Mijn systeem om de ene week de SBDX003 te dragen en de andere week de SLA017 werkt prima, de afwisseling die ik zo lang zocht!
Schitterende horloges!
Zo’n diner is toch handig om achteraf allerlei links te kunnen leggen
Van de drie horloges die je naast elkaar had was de SLA017 de mooiste blikvanger.
Ook die siliconenstrap is niet alleen fraai maar ook comfortabel!
Wat een gave vangst! Jaloersmakend mooi!
Ik kies zelf voor de SLA017. Die zou ik namelijk zelf stiekem ook wel willen.
Hee wat leuk, een mede SLA025-bezitter! Gefeliciteerd!!