Dubbele NA !

Wat een dag vandaag. Nadat ik had besloten om mijn Submariner te verkopen kwam ik vandaag tot een hele mooi ruil met cash up. Ik had al langer het gevoel dat ik liever niet meer met een horloge van meer dan 4k (sub heeft uiteraard een nóg hogere waarde) wil rondlopen. De verzekering dekt overigens bij mij maar tot 5k.

Dus vandaag een fijne ontmoeting gehad met @Vinbiz en zijn IWC Ingenieur (Genta, dus 40mm) overgenomen. Nadat ik de witte variant van Paul ( @vierport ) eens had gezien dacht ik mwah. Maar dit ontwerp is een kwestie van ‘acquired taste’ voor mij. Net als met bier drinken :grin:. Na het lezen van Paul’s gedachten over de witte Ingenieur dacht ik bij mezelf, Ja daar zit inderdaad wat in.
Wat een prachtig lijnenspel en mooi hoe er verschillende hoeken met lichtinval zijn. Daarnaast is het lekker plat en niet te groot, sterker met 40mm perfect!

Die band is overigens ook briljant, net als de manier om hem te wisselen. Heel slim gedaan.

Maar ik heb nog een nieuwe aanwinst! Na een bezoekje aan de @OrisBoutiqueAmsterdam met een zeer opvallende verschijning thuis gekomen. Enkelen, waaronder ikzelf dachten dat het de nieuwe bronzen 65 zou worden. Maar dus niet, het is die andere die al heel lang door mijn hoofd spookt, de Meistertaucher!
En wat een leuke set is dit toch in het waterdichte koffertje.

En hier de twee naast elkaar. Ze zijn echt totaal verschillend. En dat maakt dat zij het perfecte NA duo is.

En nu maar bedenken welke morgen mee mag naar het werk…:thinking:
Fijne avond!
:grinning::+1:

107 likes

Zo lekker setje nieuwe aanwinsten hoor! :ok_hand: Van harte Robin.

1 like

Lekker hoor! Van harte met deze twee nieuwe aanwinsten, ik wens je er veel (draag)plezier van! :smile: :+1:

1 like

Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Dat zijn 2 knappe aanwinsten, veel plezier ermee.:+1:

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Lekker bezig Robin :slight_smile: Proficiat!

1 like

Het was een goede dag

Proficiat Robin!

1 like

2 kanjers ! Vooral die iwc :revolving_hearts::revolving_hearts: GEFELICITEERD

1 like

Van harte met deze twee nieuwe aanwinsten👍🏻

1 like

Heel gaaf! Proficiat :+1:

1 like

Prachtig!

Ik ben erg benieuwd naar de Meistertaucher op titanium.

Veel plezier met deze geweldige nieuwe aanwinsten.

Oja ik zou de Oris morgen omdoen naar het werk, daarop krijg je zeker reacties.

1 like

Mijn beste,

Een heuse “dubbelslag”!!
Chapeau!!
Ik wens je er een ruimhartige tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Geweldig!!
2 fantastische horloges.
Heel veel plezier met deze bjoeties!!:+1:

1 like

Die IWC heeft karakter!

1 like

Gefeliciteerd - klinkt als een HEERLIJKE dag!
Mooie aanwinsten. Ik herken jouw gevoel bij de ingenieur wel, blijft een prachtig ontwerp, maar needs to grow on you.
Die Meistertaucher is gaaf (maar wel aan de maat toch). Altijd al een zwak gehad voor het vorige model, maar deze is ook fraai.
Maar de ingenieur zit morgen ongetwijfeld bij je om de pols. Geniet er van!

1 like

Fijne set zo, veel plezier met deze knallers!

1 like

Hele mooie aanwinsten, vooral de Oris.
Veel draagplezier van beide gewenst.

1 like

Zo dan :muscle:! Dat maakt het ‘verlies’ van de Sub dubbel en dwars goed! Wat een prachtige set heb jij gescoord vandaag. Tevens blij dat de Ingenieur eindelijk uit t blauwe deel is… mijn budget stond niet toe hem aan te schaffen maar mijn horlogehart wilde telkens toeslaan :smiley::+1:
Proficiat met deze NAen en tnx 4 sharing

3 likes

Zo, lekker bezig dit weekend. Gefeliciteerd met deze twee prachtige aanwinsten. Geniet er van.

1 like