Dubbele NA

Afgelopen weekend was het hier thuis een af- en aankomen van pakketbezorgers.

Mijn laatste nieuwe aanwinst (NA op het goede leven - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges) moest helaas naar het servicecenter omdat de datum niet goed versprong naar mijn mening, inmiddels heeft men bij Swatch bevestigd dat dit onder garantie wordt gefixt.

Gelukkig was er niet alleen slecht nieuws, want na lang wachten kwam ook eindelijk mijn kerstcadeau binnen. Deze handgemaakte horlogedoos uit de UK.

Helaas had ik de site niet goed gelezen en was de voorraad op voor de feestdagen, dus moest ik wachten op het nieuwe jaar. Omdat het allemaal toch wat langer ging duren maar meteen gevraagd of het mogelijk was om een bijpassende bandentray te maken, een lade werd pas geadviseerd bij een echt grotere kist i.v.m de ruimte. Uiteindelijk ben ik erg tevreden met het resultaat.


En uiteraard had ik met mijzelf al afgesproken geen nieuwe horloges meer aan te schaffen, want dit zou niet passen in de horlogedoos. Maar goed, nadat ik mijzelf met zeer goede argumenten (“je hebt iets nodig wat tegen een stootje kan”, “in de zomer wil je toch een vrolijk kleurtje” etc. etc.) had overtuigd de Casio G-Shock besteld, eigenlijk gewoon om te proberen en voor de lol maar het horloge bevalt tot op heden erg goed en is een stuk minder “lomp” dan dat ik had verwacht.

Het lijkt er op dat er nog wel plek is voor een 6e horloge in de kist, dus het argument dat “de horlogedoos nu echt vol zit” van Mw. Canter kan ook meteen de prullenbak in :smiling_imp:…

19 likes

Dat is een zeer mooie box zeg. En een heerlijk zomers horloge.

Heel mooi! Geniet ervan! Die G-Shock is ook serieus leuk.

Mooi zeg!
En wanneer je er eentje uit de doos draagt heb je zomaar nog een plekje :smile:

Knappe doos, gepolitoerd hout en gemaakt door iemand met aandacht voor het verloop van de nerven… Je zou bijna vergeten dat er ook zoveel moois vanbinnen zit!

Gefeliciteerd :+1:

Heel mooi :+1:

een geweldige horlogedoos :ok_hand: