Mijn naam is Sjoerd en ik volg dit forum al een tijdje, maar heb sinds pasgeleden een account aangemaakt. Ik heb namelijk een vraag met betrekking tot de aankoop van mijn eerste duurdere horloge.
Ben opzoek naar een duiker van 38 tot 41mm (polsomtrek ~16,5cm) groot voor maximaal €750,-. Heb zelf al wat research gedaan, maar er zijn zoveel horloges dat ik door de bomen het bos niet meer zie, en door een gebrek aan kennis zou ik ook niet precies weten wat ik zou moeten kopen.
Een horloge die me op het oog is gevallen is de Longines Hydroconquest L37304966. Is dit een goed horloge? En naar wat voor merken zou ik nog meer kunnen kijken voor een kwalitatief goed horloge?
Tutima pacific 670-1, Squale duikers, iets van Steinhart, en nou weet ik het even niet meer.
Moet je er per se mee duiken of gaat het voornamelijk om de looks?
Die Longines moet tweedehands net kunnen lukken. Verder vindt ik in die prijsklasse Christopher Ward wel mooie horloges hebben.
En er is altijd wel iets van Seiko…
De Longines had ik nieuw gevonden op Chrono24 voor €700,- incl. verzending vanuit Nederland (verkoper met 350+ beoordelingen, dus dat zal waarschijnlijk wel goed zitten). Kan alleen als nieuwe gebruiker geen URL’s plaatsen…
Ik zou liever iets anders als Seiko willen, heb namelijk al de SKX013.