Duiker (38 tot 41mm) tot €750,-

Certina diver …

Ik vind de seastar wel echt dragen als een 43mm hoor :roll_eyes: voelt echt niet kleiner of zo… Imho

Kijk eens bij nth watches.

1 like

Allebei binnen budget en afmetjngen

6 likes

Aan die prijs, en als het geen Seiko mag zijn, zou ik persoonlijk gaan voor Christopher Ward.

1 like

Op lederen band, 40mm, dressy;

Op stalen band, 39mm, toolish;

4 likes

De Certina vind ik de mooiste optie. Voor dat budget kun je ook Glycine is overwegen als je dat wat vindt.

Ff een koopje gescoord op HF en nu al weer weg doen :rofl::rofl:

1 like

zekers… Steinhart Ocean One, of the Glycine Combat Sub

Godver. Die blauwe polished squale jeukt weer na het zien van deze fotos :frowning:

2 likes

Je wilt van de blauwe de blasted versie. Trust me.

1 like

Nope. Heb ik gehad. Is veel te saai. Matte wijzerplaat doet helemaal niks.

Zomerhorloges moeten glimmen :smirk:

1 like

Die blauwe gepolijste glimt net zo hard als een met zonnebrand ingesmeerd kaal koppie in de avondzon. :laughing:

1 like

A match made in heaven dus :heart_eyes:

1 like

Eens!

3 likes

Marathon TSAR of GSAR iets? Echte chick magnet

Nee. Ik zou nog eerder voor Swatch gaan. Vind ik veel interessanter, dan zo’n een slap aftreksel.

1 like

Is dit een diver met 50 ATM waterdichtheid?

Je budget met 100 euro oprekken en deze kopen:

https://meraud-watches.com/watches/

Deze enkele maanden geleden overgenomen van een forum-genoot; phoibos eagle ray. Echt nog geen dag spijt van gehad. Duiker met een eigen smoel, mooie keramische bezel en sharkfin-bezeledge, licht gebold saffier, 2 fijne banden erbij (tropique en watervast leer), miyota 9015 uurwerkje en vooral de wijzerplaat met werkelijk een schitterende kleur :ok_hand: en dat voor pakweg een 3e van je budget. Volgens mij nog nieuw leverbaar… Mijn exemplaar was 2e hands maar volgens mij 2 keer gedragen. Als nieuw :sunglasses: ik kan m echt aanraden als je iets anders dan anders wil :+1:

4 likes