1000 piek? Longines Legend Diver… super vet!! Alleen geen staal …
Vanwege de andere bezel, de niet-ceramische bezel of quartz?
De uitvoering met ceramische bezel kom ik enkel tegen als 41 en 43 mm. 41 mm voor € 1.400 overigens. Scheelt toch weer een etentje
Je zou ook eens een SKX013 kunnen kopen en heeeeel veel mods erop kunnen zetten. Heb je ook nog geld over!
Renders staan in post 520, nieuwe tekeningen in 682 (naar aanleiding van een aantal suggesties). De definitieve renders komen komende week.
Misschien een beetje ‘Greatest Hits’ van diverse merken, maar naar mijn idee wel geslaagd. Er zit een Zwitsers uurwerk in, verder is het een horloge van Nederlandse bodem wat ik persoonlijk ook wel leuk/bijzonder vind.
Ben verbaasd dat de SKX007 nog niet genoemd is
42mm
Denk dat de skx007 te groot is voor zijn zoekwensen.
100% de certina 38mm
In het echt erg fraai. Ik heb hem om m’n pols gehad. Er zijn wel andere foto’s op het web te vinden waarop hij beter oogt.
Dat is vaak geen belemmering voor veel leden om hem toch te noemen. Vandaar mijn verbazing…
Zojuist een juwelier maar een mailtje gedaan over de two-tone groene bezel van Certina. Wil mijn bevindingen hier wel delen.
Waarom geen Squale uit de nieuwe SUB-39 collectie?
Uit jouw lijstje zou ik voor die Mido of Doxa gaan…
Even totaal andere inbreng : een 36mm duiker van Marathon opties wit/of zwart, quartz of auto.
Met polsen van16,2 cm…:
Ik zou met jouw omtrek pols voor de nieuwe Certina gaan. De Longines is denk ik echt te groot.
Er zijn is best wat post aangemaakt voor midsize duikers, al gezocht?
Steinhart heb ik ook gehad (39mm op 17,5 pols). Dat ging goed alleen vrij zwaar.
Hierboven wordt de Spb al getipt.
Doen.
Ik draag hem zelf nu ook: heerlijke duiker! En op siliconenband super comfortabel.
Uit deze opties:
Mido.
Zijn voor het geld prima horloges en in jouw wat kleinere collectie (nu nog) veelzijdig inzetbaar. Dress up or down met de band die je erop zet.
Mooie kleur blauw en goed formaat voor jouw polsmaat.
Dat en ik vind de knipoog naar Vintage wel leuk.
Doorsparen voor de aquis 39.5
ZO BOOS!!!
Nee hoor @acour_jeroen no hard feelings. Ik snap het wel.
Toch ben ik gek op dit ding.
Copy paste wat mij betreft voor dit:
Ik kocht hem naar aanleiding van jouw plaatjes.
Draag hem nog steeds bijna dagelijks en het is echt m’n favoriete beater.
Heb ze allemaal gehad…steinhart, squale, Longines, seiko…ooit jaren hiervoor een aquis gepast en was er weg van alleen vondt ik dat op dat moment teveel geld voor een horloge.
Alle genoemde horloges waren van goede kwaliteit (squale kreeg meeste draagtijd) maar toch bleef de aquis maar door het hoofd spoken.
Toevallig afgelopen week alles verkocht en de Aquis besteld.
Moraal van het verhaal…lekker paar maandjes doorsparen en voor die Aquis gaan!