Duiker kopen: maar welke!

De Certina is een goede optie, maar ik zou ook zeker de Yema Superman eens bekijken, die komt ook wel in de buurt bij wat je zoekt lijkt me:

2 likes

Is maar een kleintje… 40 dacht k.
Past toch wel?

Denk het niet

Uit deze lijst zou ik zonder twijfel voor de hydroconquest gaan. Wanneer je twijfelt over het formaat kun je altijd naar een juwelier gaan om te kijken of de het écht te groot is of dat het wellicht in je hoofd zit. Op Chrono24 zijn overigens vaak Hydroconquests met ceramic bezel te vinden rond de 1100 euro nieuw.

Leuk inderdaad! Ik houd het in de gaten. Thanks voor de suggestie!

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen!

Snap je suggestie (is ondertussen ook al veel genoemd, terecht denk ik ook!).

Ben persoonlijk geen mega fan van de wijzerplaat, vind het persoonlijk een beetje druk ogen.

1 like

Die is leuk :v:

1 like

Dank voor je feedback! Ik heb zeker al veel veel rondgezocht, alleen er zijn veel mooie opties. Dat maakt het alleen maar lastiger :wink:

Voordeel van zowel de Certina als de Longines: ze liggen bij de juwelier. Volgende week ga ik even langs om het te passen. Soms kan de WOW-factor ook ineens opkomen en ben je zo verkocht :slight_smile:

Op deze foto’s is die wel echt fantastisch inderdaad. Geweldige kiekjes.

1 like

Klopt, deze kende ik nog niet. Staat genoteerd.

Ik meende te herinneren dat jij in een gelijkwaardige positie zat als ik. Zowel qua zoekopdracht als budget, toch?

Ben benieuwd wat er nu bovenaan jouw shortlist staat: let me know!

Ik vind persoonlijk die Certina heel gaaf, ik kende deze helemaal niet maar ik begin nu bijna te overwegen om dit mijn volgende te maken… die wijzerplaat zeg :heart_eyes:

1 like

De Doxa staat bij mij bovenaan. Ik hoef alleen de kleur nog te kiezen :yum:

Op 2 staat de Certina, maat is echt super namelijk. Maar ik heb niet veel met dat merk en dat houdt me toch erg tegen.

3 likes

Lekker zomers al die kleurtjes, ik zou zelf dan voor oranje gaan :heart_eyes:

In zo’n kleur snap ik de keuze voor de Doxa helemaal haha, alleen ik wil echt een (donker)blauwe, dat vind ik samen met de zwarte toch echt niet eruit springen :frowning:

1 like

Snap ik. Ik neig het meest naar geel of turquoise omdat die de mooie strak witte uurmarkers hebben. Dat creme/patina achtige vind ik wat minder.

Als je een blauwe zoekt zou de Certina het voor mij zijn. Of die Yema Superman van 39mm.

En toch, ik vind de Mido echt ongelooflijk gaaf. Al moet ik zeggen dat ook alle andere foto’s en suggesties die voorbij zijn gekomen niet bepaald verkeerd zijn :wink:

Ik ga er nog even over nadenken. Dank voor jullie input allemaal. Enjoy your saturdaynight :slight_smile:

image

8 likes

:joy::joy::joy:

Ik heb dat met Rolex :smirk::laughing:

1 like

Allebei inderdaad heel tof. Denk dat je de turquoise dan nog wat makkelijker kan dragen bij meerdere kleurstellingen qua kleding.

Tja, een kroon kunnen mensen vaker niet uitstaan. Maar je hebt niet voor niks een kroon :wink:

1 like