Duiker reissues met Monnin case

Goed idee! Ja, boekschroeven inderdaad. Ik kon de benaming al niet vinden.

Heb nu sinds een week of drie de HGP en het is echt een leuk ding, zeker voor de prijs. Ik vind deze qua wijzerplaat en wijzers mooier dan de andere twee. Geen datum en een accu, heerlijk. Tropic band heb ik wel gelijk weggedaan.

7 likes

Diver 200M Mecaquartz Diving Watch - Blue – HGP - Watches

De Nederlandse marine heeft Felca seascoper’s gebruikt. In mrp case

1 like

Leuk om te weten !
Weet je in welke jaren ongeveer ?

1 like

Ik heb van een forumlid verschillende duikhorloges die ze gebruikt hebben. Een beetje vergelijkbaar met de Franse Marine Nationale die ook vanalles en nog wat heeft gebruikt. Oudste en ook laagste nummer in de Caseback was een aquastar 60, daarna aquastar Seatime’s (begin jaren 70), een square 2023 en heel veel Felca seascoper III wijzer platen (zit een eta 2824-2 in als binnenwerk dus begin jaren 80 vermoed ik) ik zal ze posten eens ze gerestaureerd zijn

2 likes

Top, zou leuk zijn om ze hier te zien !

1 like

HGP, vorige verkocht maar toch weer een nieuwe gedaan​:joy::joy:

7 likes

8 likes

Deze Auroch uit Besançon met een ETA 2783 mag hier ook :relieved:




Een nieuw glas zal wonderen doen :smiling_face:

8 likes

Foto van eerder deze week

Monnin kast draagt echt heel fijn

8 likes


mijn Tegra.

4 likes

Die is mooi !!!

Ooit een Zodiac Monnin case doorverkocht hier op het forum, omdat waterdichtheid toch een dingetje is bij oudere horloges (net zoals de oudere quartz uurwerkjes). Nu deze na een prettige deal met @louis overgenomen; nieuw, fris en klaar voor zout water :sunglasses:

5 likes

Veel plezier er mee!

1 like

Bedankt gaat vast goed komen :desert_island:

1 like

Interessante toevoeging aan deze “club”:

Dank voor het aanzwengelen van een leuke zijstap in de collectie! Deze net binnen:

6 likes

2 likes

Montre de plongée automatique Diver 200M - Orange

3 likes