RT bestaat als sinds 1853 en wordt toch wel gezien als een onafhankelijke Zwitsere horlogeproducent.
Ik snap echter wel waar de perceptie vandaan komt, ze hanteren een beetje dezelfde pricing policy als Invicta en vergelijkingen worden ze vaak vergeleken met de āmindereā merken als een Jacques Lemans.
Ja klopt, met die rubberen band is het inderdaad een gigantisch gat. Stalen band is dan een stuk mooier maar vond vooral die foto met dat water erg aantrekkelijk
Sowieso is enkel nog de PVD versie verkrijgbaar volgens mij! Ook gaaf, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de āstandaardā stalen. Had die van jou moeten kopen toen je hem nog had⦠Zucht.
Nu ben ik altijd bereid om wat te leren, dus ben ik wel benieuwd waar je je op baseert. Ik heb ook altijd begrepen dat Grovana produceert in Zwitserland en niet alleen maar assembleert. Kun je een tipje van de sluier oplichten?
Scurfa ken ik al. Mooie horloges maar wel jammer dat het enkel quartz horloges zijn. Ik was wel gecharmeerd van de grootste versie maar die was enkel met een rubberen band leverbaar.