Duiker: Revue Thommen of Orient?

Ik heb een Revue Thommen 10 ATM zeer mooi afgewerkt en wat de -+ betreft hooguit 2 sec. Wellicht niet echt een duiker, zou ik ook niet durven duiken. Maar om te zwemmen een prima horloge en ben er dus echt blij mee.

Je hoort echt diverse meningen en vele willen gelijk hebben, ik zou zeggen goed oriënteren en vooral een horloge nemen die je mooi vindt en voldoet aan wat je ermee wilt doen. Laat je vooral niet gek maken en zoek eens verder op dit forum. Je hebt echt honderden merken die goed zijn, maak je keus naar je gevoel.

Naast die Thommen heb ik diverse duikers, ondanks dat ik niet duik :smiley: . Wat ik vooral vind is dat die duikers allemaal wel heel erg op elkaar lijken. Dus zelf ben ik op zoek naar een horloge met minimaal 10 ATM die anders is dan de meeste duikers.

Dit topic is 3 jaar oud goede kans dat de topic starter er nu wel uit is.

2 likes

Jammer, was een leuk topic

Gelukkig kun je het nog wel lezen. Er is ruim 15 jaar aan topic historie door te nemen dus ook in die zin is horlogeforum een enorme bron van informatie (en een hoop meningen :slight_smile:)

Ik vind het vaak wel leuk om oude topics voorbij te zien komen. Er verandert veel in het horlogelandschap en perspectieven kunnen door de jaren heen wijzigen. Ik denk dat als dezelfde vraag vandaag de dag gesteld word, er hele andere horloges als tip worden aangedragen. Je zou je zelfs kunnen afvragen of TS wel op zoek zou zijn naar een 44mm+ horloge, aangezien de laatste jaren horloges weer wat kleiner geworden zijn.

3 likes

Kunnen we dit topic niet nieuw leven inblazen, of is dat iets wat Jur moet doen?

1 like

Neehoor, zo lang je blijft reageren blijft 'ie ‘in leven’ :slight_smile:

Dan hebben wij hier weer een start mee gemaakt :smiley:
Duikers versus niet duikers en de kwaliteit van duikers :wink:

Grappig om te zien dat er nog steeds leven in dit topic zit. Om op je vraag terug te komen. Nee, ik heb geen behoefte meer aan een 44+ mm horloge. Niet dat mijn polsen smaller zijn geworden maar ik vind nu 40 mm groot zat. Mijn keuze is destijds niet gevallen op de Orient of Revue Thommen maar op een Oris Aquis. Die heb ik overigens inmiddels ook weer verkocht.

3 likes

Leuk om hier ook weer een reactie op te krijgen :slightly_smiling_face:

Ik kies nog steeds de Orient.

1 like

Hahaha, je mening is ongewijzigd @septentrio! En Revue Thommen dan? :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:

:stuck_out_tongue:
Zo goed dat ik er zelfs twee heb👍

3 likes

Ik blijf die witte zo gaaf vinden :ok_hand:

1 like

Het zijn misschien niet voor iedereen mooie duikers, maar behoren tot de topduikers wat bouwkwaliteit betreft.:+1::stuck_out_tongue:

1 like

Welkom Paul .

Welkom, ik heb mijn OSD te koop gezet voor een hele scherpe prijs. :wink:

1 like