Duiker: Revue Thommen of Orient?

Dit topic is 3 jaar oud goede kans dat de topic starter er nu wel uit is.

2 likes

Gelukkig kun je het nog wel lezen. Er is ruim 15 jaar aan topic historie door te nemen dus ook in die zin is horlogeforum een enorme bron van informatie (en een hoop meningen :slight_smile:)

Ik vind het vaak wel leuk om oude topics voorbij te zien komen. Er verandert veel in het horlogelandschap en perspectieven kunnen door de jaren heen wijzigen. Ik denk dat als dezelfde vraag vandaag de dag gesteld word, er hele andere horloges als tip worden aangedragen. Je zou je zelfs kunnen afvragen of TS wel op zoek zou zijn naar een 44mm+ horloge, aangezien de laatste jaren horloges weer wat kleiner geworden zijn.

3 likes

Neehoor, zo lang je blijft reageren blijft 'ie ‘in leven’ :slight_smile:

Grappig om te zien dat er nog steeds leven in dit topic zit. Om op je vraag terug te komen. Nee, ik heb geen behoefte meer aan een 44+ mm horloge. Niet dat mijn polsen smaller zijn geworden maar ik vind nu 40 mm groot zat. Mijn keuze is destijds niet gevallen op de Orient of Revue Thommen maar op een Oris Aquis. Die heb ik overigens inmiddels ook weer verkocht.

3 likes

Leuk om hier ook weer een reactie op te krijgen :slightly_smiling_face:

Ik kies nog steeds de Orient.

1 like

Hahaha, je mening is ongewijzigd @septentrio! En Revue Thommen dan? :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:

:stuck_out_tongue:
Zo goed dat ik er zelfs twee heb👍

3 likes

Ik blijf die witte zo gaaf vinden :ok_hand:

1 like

Het zijn misschien niet voor iedereen mooie duikers, maar behoren tot de topduikers wat bouwkwaliteit betreft.:+1::stuck_out_tongue:

1 like

Welkom Paul .

Welkom, ik heb mijn OSD te koop gezet voor een hele scherpe prijs. :wink:

1 like