Duikers upgraden

Ik zou wel een keertje per dag door de McDrive heen crossen als ik jou was. :sunglasses:

Anyway, laat je niet teveel door maten op papier leiden. Een groot horloge met een top hat saffier oogt optisch kleiner dan een kleinere die vlak is.

3 likes

Inderdaad gewoon passen en die horloges om de pols slingeren dan weet je meteen of het wel of niet wat is.

2 likes

2e hands SBBN 300m stalen tuna? (GW-5000 “standaard g-shock” voor referentie ernaast)
Kort, zwaar, duidelijk een upgrade ten opzichte van de SKX, 40mm tussen de bandpinnen, niet stompzinnig duur afhankelijk van de uitvoering.

En nee, de mijne is niet te koop.

2 likes

De enige juiste kleur voor de Willard😉

1 like

Davos Ternos 40mm? Misschien een kanshebber, al weet ik de lug to lug niet.

afbeelding

2 likes

Ik zit net weer te kijken naar die Doxa Sub 200 :drooling_face:
Maar die kun je dus blijkbaar nergens in een winkel kopen/passen :see_no_evil:

Wellicht eens bij @vierport passen als hij hem zat is en ie in zijn winkel verschijnt :yum:

1 like

Ik vind de Doxa Sub200 de net niet Doxa. Beetje door Doxa uitgebracht als goedkoper voor de grote menigte horloge. Zou dan voor een Sub300T gaan.

1 like

Hoe helpt mij dit aan een nieuwe duiker? :popcorn::joy:

1 like

Ik weet het niet, maar ik vind het wel mooi.

Vijf piek te weinig overmaken, wat een streken. Ik had hem ter plekke het geld laten verdienen met een handstand. :sunglasses: 20 seconden lang.

2 likes

Haha. Ik stuur jou wel eerst een berichtje :grin:

2 likes

Ik vind 'm wel tof hoor

2 likes

Wellicht kan de Sinn U2 je overtuigen.

https://www.sinn.de/en/Modell/U2_S.htm

1 like

Uhu. 120 euro incl verzending afgesproken. Ben het af gaan halen want het was in de buurt. Kosten verzending is meer dan 5 euro. Daarna gezegd dat als hij dat vervelend vond (moest vooraf betalen) ik de rest ook over zou maken. Dat heb ik ook gedaan.

:man_shrugging:

Non-issue.

@Tijner ik zou in elk geval je duiker niet kopen bij Edgar.

3 likes

Ah een plottwist, daar hou ik van. Ik vond het al zo’n raar verhaal.

2 likes

Ik vind het vrij bizar dat in een anderman’s draad over duikers te gooien.

4 likes

Helemaal verknocht!

1 like

Ik ga deze wel onthouden. Bij ophalen de verzendkosten er vanaf. Basta.

1 like

Ik ook.

Zucht, ik hoopte op meer drama.

2 likes

TH aquaracer/Certina ds action

1 like