Duikers

Wat bart al zei, je kunt denk ik niet alle duikkers over 1 kam scheren. Dit is/was ook een duiker.

1 like

Bizar hé, duikers krijgen naarmate de zomer nadert meer interesse. Ik zie dat bij mezelf ook hoor.En dat mag dan nog liefst een blauwe zijn. Vakantievoornemens aan de Middellandse zee misschien.

Misschien komt het nog. Ik kan me herinneren dat ik ook niet vanaf dag 1 gek ben op duikers (het zal dag 2 of 3 zijn geweest :yum:). Maar sinds ik ze voel, ben ik er gek op. Ik heb nu deze 2 schatjes (om even de evolutie van de sub over 45 jaar te kenmerken):

Geen evolutie dus…

Sta overigens ook op het punt om er naast mijn TAG Aquaracer nog eentje bij te kopen. Een Omega zie ik wel zitten.

Ach… Het is misschien niet revolutionair te noemen (waarom zou je ook - als het goed is en het voldoet --> Never change a winning team), maar ik zie nog wel een paar verschilletjes:

  • Andere crown guards
  • Andere minuten indices
  • 300m in plaats van 200m WR
  • Saffier in plaats van plexi
  • Ander RVS
  • Andere lume

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd meer van chrono’s wat dressy clean dials was… maar na toch veel duikers op de fora langs te zien komen ook maar eens wat duikers gaan passen en toen kwam de liefde pas.

Horloges zijn toch heel persoonlijk. De meeste duikers die hier langskomen zullen hooguit een keer mee het zwembad ingaan maar die 200-300m duik zal zo’n 99.9% nooit maken schat ik. Het is toch meer een sieraad dan echt functioneel. We racen niet op niveau, duiken er niet mee en hebben ze als navigatie ook niet meer nodig. De tijd is handig maar zelfs voor het aangeven van de datum of tijd heeft iedereen z’;n mobiel toch al bij zich…

Ik denk toch dat het vooral persoonlijke smaak is, dat maakt het ook leuk. Als je niet van duikers houdt is er gelukkig nog genoeg te kiezen in horlogeland :smiley:

Mocht je een duiker zijn, dan wordt dit misschien een totaal ander verhaal. :smile:

Misschien geven ze dit er gratis tijdens de garantieperiode. :smile:

Nou ja, ga van de zomer wel gewoon duiken met m’n duiker maar zo diep kom ik niet :stuck_out_tongue: Dat is voor de echte profs

Vandaag nog een duikertje bijgekocht, maar ik ga er toch liever niet mee zwemmen gezien ik geen echte duiker ben.

Hierrrr unne ouwe

2 likes

Nu ik ook maar even mijn bijdrage:
Je hoeft niet altijd te duiken met een duiker, je kunt ook een work-out doen, en 1000 m diep in het zweet duiken haha
groet,
Mike
[URL=http://s1368.photobucket.com/user/mokermike5/media/Mobile%20Uploads/image_zpsq3pswfft.jpg.html]

[/URL]

Da’s een behoorlijke klatser voor bij die dames halters! :wink:

2 likes

daar kun je me altijd vinden!

1 like

Ok, deze heb ik ook nog; idd damesmaatje:
Als je deze ziet ga je toch duikertjes mooi vinden?
en ja kwaliteit:dit exemplaar is 25 jaar oud!
en een beetje zand kan ie ook hebben…

[URL=http://s1368.photobucket.com/user/mokermike5/media/Mobile%20Uploads/image_zpsxqs7un7t.jpg.html][/URL]

Mooi gepresenteerd! Maar misschien toch best eens met een klein perslucht apparaatje de zaak zuiver maken hé.

Mijn eerste duiker, misschien kan deze je bekeren?:innocent:

1 like

Ziet er mooi uit veel zonnige polstijd :sunglasses:

Mmmm ik vind ze maar niks, die duikers :grin:

Een kleine impressie van enkele “niet” duikers.

En ja, ik plons wel eens in het water, alleen geen 200/300 meter diep. Dan is mijn flesje leeg voor ik op de bodem ben. :joy: