Duikers

Dat gaat wel goedkomen Devrim, over drie weekjes mag hij zijn dienst bewijzen op Kreta. Gelukkig word je na een dagje zon beloond met deze schitterende lume

Denk er aan mij als onder de zon ligt of in het water
Zeer mooie verlichting

Wat ik belangrijk vind, is dat ik nooit hoef na te denken over of ik iets wel kan doen met m’n horloge. En met kinderen, bootje en tuin is goede waterdichtheid wel een basisvereiste voor mij. Daarnaast vind ik het fijn als m’n horloge tegen 'n stootje kan. Blijft over het esthetische aspect. Een horloge is het enige ‘sieraad’ dat ik als man draag en ik vind veel dressers gewoon een beetje te ‘tam’, saai of zelfs suf. De paar dresswatches die ik heb draag ik hoogstens Ă©Ă©n keer per jaar. Voor mij is mijn langdurige ‘love affair’ met duikershorloges begin jaren '90 begonnen met de meest linkse op de foto. Inmiddels heb ik er (weet eigenlijk niet precies) in ieder geval 10+ :smiley: .

1 like

Mijn dress watch moet wel 100m waterdicht zijn, dan hoef je je ook geen zorgen te maken over water. En als ik het water in ga, doe ik mijn horloge af. Ik vind het maar onhandig in het water.

Ben er dol op.

Halios Tropik als (semi)dressy diver, Seiko Monster Dracula als beater.

Zelfs mijn field/pilot plekje in de collectie is ingenomen door een duiker, wel eentje met militaire roots en cijfers op de wijzerplaat (ik moest mezelf toch een redenatie voorhouden :smiley: ), de Helson Skindiver.

Ik vind het alleen al leuk hoe ze 'vervormen’
onder bepaalde hoek in het (zwembadje)-water
:sweat_smile::wink:


En vind je het echt niks kan je hem altijd nog
gebruiken als cirkelzaag.:grin:

3 likes

Vandaag deze maar weer eens!’

1 like