Duikhorloge advies gevraagd .

Zit in de nachtdienst, dus ga vannacht wel eens paar uur YouTube rondkijken. :+1::no_mouth:

1 like

image

Een Hydroquest automaat met ETA uurwerk voor 1050 euro. Met een beetje onderhandelen 15% korting… Moet kunnen in deze maanden…

3 likes

Neem deze:
hoe dieper hij gaat hoe waterdichter hij wordt !

s-l500 (5)

2 likes

:point_up_2:

1 like

Ja echt he ,ben ook helemaal weg van de groene uitvoering ,maar die is er alleen in het nieuwe model dus nu nog te duur …

En dan deze op rubber maar dan moet ik dus echt nog een half jaar sparen .Maar ja aan de andere kant ,wat is nou een half jaartje :relaxed:

2 likes

Over 6 maanden is het zomer, de perfecte periode voor het dragen van dit mooe horloge.

1 like

Bij vragen over Méraud laat je het me gerust weten, here to help!

2 likes

Ja daar heb je helemaal gelijk in :grin::+1:

Kemmner Turtle

-42mm
-22mm lugs
-Custom skeletton pointers
-ETA 2824-2
En onder je budget. Op de baai voor 600 euries.

1 like

Ja ook super @charlesb52 heeft er 1 echt heel mooi, het enige wat ik iets minder vindt is de datum positie

1 like

Tja, mooi hè?

3 likes

Yes yes yes :heart_eyes: mooie foto ook :+1:

1 like

Is dit niks voor je?

TH aquaracer, 39,5 mm 30 bar, full set, nog anderhalf jaar garantie. Wel quartz. Nieuwstaat.
Mag eventueel ook weg uit mijn collectie voor een zacht prijsje…
Lume:

Ff met Transavia naar Tel Aviv heen en weer. Op t vliegveld voor € 1140,- :blush:

Ja heel mooi ook, maar heb altijd liever een automaat :+1:

1 like

Toch maar even de vakantie bestemming veranderen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

De Hydroconquest was ook de eerste die in mij op kwam. Met de nieuwe in aantocht is er best wat mogelijk.
Ik ben op zoek naar de 41mm en heb al paar leuke aanbiedingen gehad.

damn ik ben verliefd… en de zilveren versie is al uitverkocht helaas… :disappointed_relieved:

Als je het echt wil gebruiken tijdens een duik dan is dit geen verantwoorde bezel.

Daar hebben we toch een duikcomputer voor anno 2019 :rofl::rofl::rofl:

1

1 like