Duikhorloge advies gevraagd .

Dat was de vraag niet. Uiteraard gebruikt bijna iedereen een duikcomputer. Maar bij een als duikhorloge bedoeld horloge is deze bezel een aanfluiting.

1 like

ik zou WatchPatrol in de gaten houden voor een jong gebruikte Baume Mercier Clifton Club automatic
Europese aanbiedingen meestal zo tussen de 850-950 euro en irl echt een mooie duikert met top afwerking

Op jacht naar een NTH Nacken is ook een leuk idee:

Of gewoon lekker veel cash in de pocket houden voor wat anders leuk en zo een grote kletser van een duikert van Orient kopen: met power reserve!

Just kidding Hans je kent me toch :sunglasses:

1 like

Is de bezel van een GMT en niet van een duikhorloge.

1 like

Is de HydroConquest van Longines een optie voor je?

1 like

Keuze genoeg :wink:

2 likes

De linker prachtig!!!

2 likes

Misschien een Scurfa Bell Diver 1? Valt mooi binnen budget en heeft nog iets apparts qua geschiedenis terwijl je er eigenlijk weinig over hoort op hf.

3 likes

Lekker dun ding.

2 likes

Sinds wanneer ben je zo Seiko… van je wijn weet ik, maar deze adoratie? :crazy_face:

de certina is erg mooi … wil hem ook graag een keer in het echt zienšŸ˜Ž

Verstand komt met de jaren :joy::wine_glass:

1 like

95 posts en nog steeds geen Pontos S Diver genoemd? Jelui blijven verbazen!

2 likes

Ik ga deze week naar deze Aquis kijken
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/0/1/6/0164dc49af41c15b854ae03bf3b1baed926320c7_1_457x500.jpeg
Moet nog even een dag afspreken die ons beide uitkomt .
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/6/4/2/64238044b10808a81739300c1f7f95becf267d44_1_465x500.jpeg
Is de titanium versie ,iets groter dan ik eigenlijk wilde maar heb gehoord dat dit model mooi om de pols zit door de korte en gebogen lugs . Dus dat gaat best wel goed komen .
kan eigenlijk niet wachten :blush:

7 likes

En dat voor €800 ! Dat lijkt me een topdeal :+1:t2:

1 like

Heb t budget toch maar iets moeten aanpassen :joy: :rofl: :blush:tja zo gaat dat soms .

2 likes

Super keus !! :smiley:

1 like

Heel mooi! Zou ik zelf ook met veel plezier aan de collectie toevoegen.

1 like