Duikhorloges only (Deel 1)

Zo dan, die kan echt diep. Had het er met mijn zoon over die bij de brandweer zit en die vertelde dat zij met een computer duiken. Onze duikers zijn voor de amateurduikers zegt hij :wink:. Maar is wel een hele mooie duiker moet ik zeggen :ok_hand: :+1:

2 likes

Normale duikhorloges zoals wij ze overwegend kennen worden nog wel degelijk gebruikt door professionals.

Bij onderwaterlassen op flinke diepte. Duikers op booreilanden. Search and Rescue teams. En de verschillende marines van over de hele wereld gebruiken ze nog. En nog vast nog wel wat andere instanties zoals anti terrorisme eenheden enz.

1 like

Tja dat zal wel, ben zelf geen duiker hooguit in het zwembad. Maar zei dus wat mijn zoon zei hoe ze het bij de brandweer doen, verder heb ik totaal geen verstand van het echte duiken. Zal je mij ook niet zien doen, ben wat dat betreft een schijter. Maar vind die duikhorloges wel echt mooi. :wink:

1 like

Ik draag vandaag deze , de SeaQ Panoramadatum van Glashütte Original. Het, voor mij, meest bijzondere duikhorloge dat er bestaat.

18 likes

9 likes

“…en waarom dan wel?” is de de vraag die zich dan onherroepelijk aandient

16 likes

De latere bond. Wel heel mooi die oude.

16 likes

Maar de nieuwe zeker ook👌
Wel een prijsverschilletje…:upside_down_face:

1 like

Mee eens. De generatie hierna vind ik nog wat mooier en verfijnder (o.a. opgelegd logo en indices, grotere wijzers). Wat erna is gekomen (vooral generatie nu); ik probeer het mooi te vinden maar het lukt me niet.

2 likes

Daarom heb ik deze ook erbij gekocht! (Kon niet kiezen.) Maar blijven mooi vind ik

12 likes

Prachtig deze!!

1 like

Mijn deskdiver.

8 likes

OMEGA PLOPROF 1200M TITANIUM MASTER CHRONOMETER :arrow_down::heart::diving_mask:

17 likes

oke oke, jij wint dit topic.

3 likes

11 likes

Dank je wel voor jou reactie🙂

Waar basseer je dat op? Ben erg benieuwd, als je doelt op de waterdichtheid dan gaat de Rolex Deepsea James Cameron een stuk dieper😅

2 likes

als ik al niet een Citizen had besteld dan zou ik zo maar hardop kunnen gaan twijfelen. Zonder meer mooi model, en al helemaal als je net als ik toch niet duikt.

1 like

de two-tone wordt imo mooier met de lichtere dagen!

11 likes

11 likes