Je hebt gelijk, en nou zie ik dat ik die Bulgari al eerder had gepost
de RM Ferrari is 1.75mm dik
Weleens zo’n Piaget een avondje gedragen.
Leuk ding hoor en voelt nog heel stevig. (voor 400k + mag dat ook wel)
De bijzondere legering van de kast vreet diamantfreesjes en daardoor is het per kastje een peperduur horloge om te maken.
Even oud draadje terug oprakelen
Bvlgari speelt haasje over met en mag weer beweren het dunste horloge in huis te hebben
ten opzicht zan die Richard Mille Ferrari doen ze er 0.05mm af
met z’n 1,7mm is deze Bulgari Octo Finissimo Ultra Mark II het dunste mechanische horloge
Maar op tourbillion vlak heeft Piaget deze keer zichzelf toch echt overtroffen! De Piaget AUC tourbillion van maar 2mm dik!
er is een nieuwe kaper op de kust
dit prototype van Konstantin Chaykin’s ThinKing zou 1.65mm dik gaan worden
da’s dus dun
ik vind hem prachtig !
Stiekem vind ik de achterkant cooler dan de voorkant
Ik vind de band en bandaanzet met felxibele titanium springbars erg mooi, de plaat wat minder, de achterkant wat verdacht
maar het zou dus om een werkend prototype gaan
ook heeft de ontwerper de Palanking behuizing ontworpen waardoor het horloge een 5,3 mm dikte krijgt en het iets beter beschermd blijft, zo’n dun horloge kan blijkbaar niet echt veel hebben …
In het basis deel zit dus de opwinding en de wijzerverzet inrichting met kroon verwerkt. Teee asjes met een vierkant kunnen in het platte uurwerk vallen en het opdraaien en op tijd zetten.
Inventief idee waardoor er op de dikte bespaard kan worden.
Wat is voor jullie het dunst, toch nog draagbare horloge? Zo’n eco-drive one is wel cool.
Die was voor mij al te dun.
Als je zoveel geld hebt, maakt tijd ook niet meer uit dus leesbaarbeid is van ondergeschikt belang.
If you break you buy. I rather break it than buy.
Kijken hoeveel deze snappen. Haha!
Ik snapte hem Kirstin keer!
Die Konstantin vind ik flauw.
Als je een hulpstuk nodig hebt om hem niet te beschadigen, dan moet je dat hulpstuk meetellen vindk.
En ook die lugs mochten wat afbuigen, want hij lijkt niet mooi te liggen.
Die Kirsten wil ik wel eens op de pols.