De Piaget Altiplano Ultimate Concept is dun:
2mm
De Bulgari Octo Finissimo Ultra is dunner:
1.8mm
maar de Richard Mille RM UP-01 Ferrari is het dunste horloge:
1,75mm
De Piaget Altiplano Ultimate Concept is dun:
2mm
De Bulgari Octo Finissimo Ultra is dunner:
1.8mm
maar de Richard Mille RM UP-01 Ferrari is het dunste horloge:
1,75mm
Dat is leuk voor de flipperaars onder ons: gewoon als brievenbuspakketje te versturen!
Of gewoon onder de deur door schuiven als iemand niet thuis is.
Yup, gewoon in een bubbelenvelop pleuren, onverzekerd verzenden, klaar
appropos, ding kost 1.800.000,-€
Knap dat het kan , maar of het nog normaal draagbaar is
Vind je het zelfs niet mooi.
Ik zou bang zijn om hem per ongeluk te breken bij dagelijks gebruik.
Is niet meer van deze tijd , wat moet je nog met zo’n benzine slurper waar je alleen op het circuit nog een beetje gas kunt geven
Alles wat RM tot nu toe heeft gemaakt zegt me totaal niks. Kwa techniek en materiaal gebruik zijn ze vooruitstrevend, dat geef ik ze mee, maar design - not my cup of tea.
Maar deze RM UP-01 doet me wel iets, net als de Bulgari. Wat een pracht dingen zijn het.
Function over form en er dan toch zo kick-ass uit zien. Ik vind het super mooi en als het kon of ooit gaat lukken in de toekomst , zou ik deze zeker in mijn collectie toevoegen.
En met een loep op zoek waar je de tijd af kan lezen op de RM?
Ja, het zal best knap en avant-garde zijn enzo. Maar ik ben een ouderwetse löl. Ik wil een beetje een echt horloge om de pols. Zoiets ofzo.
8:11 hier.
“up to the task of following a wearer’s daily life”
Vast wel, maar om de twee dagen met je T5 schroevendraaier (Dumet natuurlijk) opwinden… Echt praktisch is het niet.
Verder technisch fantastisch, maar ik neem die kwart millimeter wel voor lief en zou de Piaget kiezen!
Gr, HJR
Oh, dat zijn verschillende wijzers. Ik dacht dat dat rode wijzertje één geheel was.
op reclameshots zetten ze het altijd toch op 10over10? verwarrend allemaal hoor
Lijkt me een uitdaging voor een bandenwissel….
De selectie staat nu op uren, dus (maak ik er van) dat het 2 uur is. Als je de minuten wilt weten moet je, volgens mij, eerst de selectie op minuten zetten.
Best gebruiksvriendelijk toch
Ja, het leven wordt steeds leuker
Ik heb 3 passies:
Dus ja, vroeger was misschien niet alles beter, maar wel een stuk relaxter, minder druk, en vaak aangenamer.