Plat,platter,allerplatst

12 likes

Bulgari intro “Octo Finissimo Ultra Cosc” met een dikte van slechts 1,70 mm.
Laat Richard Mille achter dat 1,75 mm was.
Dat was de RM UP-01

1 like

@The_Don, iets voor jou? :wink:

Ok, niet heel erg dun met maar liefst 2mm. Maar wat een prachtig horloge deze Piaget Altiplano UC.

10 likes

Ik vind die ultraplatte dingen dus he-le-maal niks. Dubbelknakken

3 likes

Technisch knap, maar daar wil ik het verder bij laten.

3 likes

Deze vind ik wel mooi!

1 like

Ik zou dus oprecht willen weten of dat mogelijk is…Dus maar nooit kopen zoiets, kost te veel geld na een wodkaatje te veel… :joy:

2 likes
3 likes

Ik zou het never kopen.
Maar technische hoogstandjes zijn het zeker.

2 likes

Al zou ik het willen, ik zou het niet kunnen kopen. Die RM was bijna twee miljoen geloof ik.

1 like

Was bekend met deze modellen (nou ja, op de hoogte van, meer) en het is wel knap hoor. Maar veel te fragiel om echt betrouwbaar en accuraat te kunnen zijn vrees ik. Elke koper is een proefkonijn…

5 likes

Draagt volgens mij ook totaal niet comfortabel.
Technisch wel knap allemaal.

Voor de man die alles al heeft :laughing:

2 likes

NICE! Maar wel iets te prijzig, mijn 5,5mm Octo is al belachelijk dun vergeleken met de meeste automaten

2 likes
1 like

Ik vind de UC de allermooiste ultra-thin die er is. Heeft “gewone” wijzers in plaats van die gekke schijven die Bulgari en RM gebruiken, en gewoon… mooier. Kan je opwinden met de kroon, én tijd zetten met diezelfde kroon. Kan met de Bulgari niet. Piaget krijgt hier mijn stem.

2 likes

Qua techniek natuurlijk helemaal geweldig. Zeker als er nog zichtdelen zijn ook. Echt een technisch hoogstandje om eerbied voor te hebben.

Maar toch een beetje vreemd dat de band (bijna) dikker is dan het horloge zelf.

Mijn dunste horloge (handwinder) is 5,6 mm en vind het, eerlijk gezegd, dun genoeg.

Het zal vast niet zo zijn, maar gevoelsmatig lijkt het me erg fragiel en ik zou bang zijn om het te dragen (even los van de prijs :clown_face:) vanwege eventuele “breken” :scream:

1 like