Dure en goedkope segment

Goedkoop is ook prima!

2 likes

Het was maar met een klein beetje sarcasme ehh.En die AP is niet van mij. :crazy_face:
Klein, heeeel klein beetje.

@tompj zeker weten?

2 likes

Zijn er mensen die reageren als je 1 van je horloges draagt. Ziet men dat het niet zomaar iets is of zijn de meeste mensen onwetend als het over horloges iha gaat. Ik krijg zelden een opmerking, dat is niet mijn segment voorkeur denk ik.

Ja precies daarom snap ik het ook niet, wat heeft dat met horloges te maken.

Ik koop een horloge dan ben ik boven Jan dat is niet kloppend, als je zegt ik heb mijn horloge verkocht en ik ben weer boven jan omdat je met het geld e3n schuld afgelost hebt klopt het wel.

Ja… 'k hoef ook geen Rolls te rijden… een oude BMW brengt me tenslotte ook overal waar ik moet zijn…

'k heb een Swatch Access, een Pontiac Memodate, een Zentra Savoy en een Verdal Tour de France… Simpele, betrouwbare horloges, met toch wel een “naam” maar verre van de daarbij behorende torenhoge prijs…
Daar hou ik wel van…

Ja… September 2022, Oliespoor…vrachtwagen frontaal geraakt… 6 weken IC, 13 botbreuken, klaplong, longperforatie, beschadigde oogzenuw… maar voor de rest valt het mee… :slight_smile: … van de 206 botten in mijn lijf waren er nog 193 heel… voorwaar geen gekke score…
afgelopen April is er een stuk van 35½ Cm Titanium uit mijn been gehaald, die gebruik ik nu als schoenlepel…

5 likes

Tja, dat zou ook voor een Casio Duro van 80 ballen gelden. Zo moeilijk is het niet om voor een scheet en een knikker een horloge te vinden wat een week strand overleeft.

2 likes

Ga je nu mijn hoogwaardig kwaliteits tudor die al in het goedkoper segment ligt, vergelijken met een Japans quartz horloge van plastic en een legering waarvan ik vind dat je het niets eens een horloge mag noemen) Ze maken nota bene ook rekenmachines bij Casio!

Schaam je! Dat mag geen vergelijk zijn.
Zo kun je alles afkluiven!

Horloges horen duur te zijn!

Je baltic is niet eens vergelijkbaarwaardig (is dat een woord?) met deze tudor.

2 likes

Casio is troep, koop een Invicta

2 likes

It is now

1 like

Tja. Toch denk ik dat de Baltic en Tudor even grote klappen kunnen krijgen, terwijl de Duro wel eens meer zou kunnen hebben, want quartz. Tenzij het glas breekt. Het blijft mineraal.

Voor een dress watch zou ik je gelijk geven. Voor een toolwatch is het belachelijk duur.

Jezus.

Mooi dat je dat overleefd hebt. Kut zeg.

Doe eens een vuig voorstel. Alternatief kan ik je een seintje geven wanneer @Blufkakel en ik weer eens een rondje Apeldoorn doen. :smiling_face:

2 likes

De tandjes (heb je die nog wel?:flushed:) Arie je bent flink te grazen genomen door dat unmovable object…gelukkig ben jij een unstoppable force. :muscle::+1:

1 like

Hoi ik gebruik boven Jan in ruimere zin. Dus hier de betekenis ‘dan zijn al mijn horloge problemen verleden tijd, dan zit ik op rozen’
Ik begrijp dat jij boven Jan gebruikt als je geld problemen weg zijn.

Vroeger in mijn gezin heb ik mijn moeder boven Jan regelmatig horen zeggen in de betekenis die ik hier gebruik en ook in ‘jouw’ betekenis die in de vlaamse betekenis valt; tot welstand gekomen.

Leuk dat je vasthoudt en doorvraagt bij mij over deze taalkwestie.

1 like

Ja joh, da’s gewoon een middenklassertje met een ander kleurtje…:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Nee, dat heb je mis. Het was @Jean_VandeLanotte. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Wat een prachtige schizofrene tijden waren dat

3 likes

:joy: :+1:

2 likes