Revalideren… gaat wel de goede kant op…(vorige week van mijn skateboard gelazerd )
Onlangs heeft een Horlogekast het leven gezien op mijn Draai en Freesbank, Titanium… uiteraard!.. Voor vanmiddag staat een batch wijzernaafjes gepland… misschien… als jullie heel braaf zijn… maak ik er een filmpje van… en post ik het hier…
'k denk dat ik tegen die tijd even een nieuwe aanmaak…
'k moet ook nog even een Camera/telefoonhouder verzinnen, maar ros ik wel even uit de Snotplotter … ('k heb me lange tijd verzet tegen zo’n ding… maar de kwaliteit van die dingen is dermate gestegen, dat ik er eigenlijk niet meer onderuit kon… )
Ja… Skateboarding is en blijft voor mij nu eenmaal een geliefde sport… dat ik inmiddels de 50 gepasseerd ben, en 13 fracturen heb overleefd… zal me er niet van weerhouden…
Nee, die zijn in veel gevallen lelijk, hebben een nare clasp, en zijn niet bijster opwindend afgewerkt. Ik zou voor 5000 pietermannen nog wel een OPtje willen scoren voor erbij, maar voor de rest is de kool het sop niet waard.
Zo lang het maar zwart is is alles best?
Vandaar m’n liefde voor de OP.
Ik maak graag een uitzondering voor de gouden Yachtmaster in 37mm met de antraciete bezel en de rubber band. Die is gewoon lekkah fout.
Valt reuze mee, een ToG is geinig, ik kan een paar kleuren DJ goed hebben, de Polar is prima… Niet voor het geld wat ze vragen, maar het zijn zeer OK horloges.
Ik heb meer tegen de hype dan tegen het merk an sich.
Laat me even weten als je de weg op gaat, dan kan ik er met zo’n vlindernetje achteraan.
Hentschel kan ik niet over oordelen. Alleen van plaatjes.
Die andere merken zijn kwalitatief heel mooi en waarschijnlijk ook qua bouw zeer goed. Alhoewel ik met mijn Patek wel al een calender dingetje had. 29 februari werd 30 februari afgelopen feb. Inmiddels keurig opgelost.
Echter als je dat dan uitmuntend noemt geef ik je gelijk. Maar dan is een rolex op een ander vlak veel uitmuntender.
Maw niet echt vergelijkbaar imho.
Qua toolwatch en qua kwaliteit uurwerk gaat er toch weinig boven een rolex.
Alhoewel Zustermerk tudor er zeker ook mag zijn. Zeker voor het geld. Zoals @lasteraar het al zei, door een tudor te dragen weet je ineens dat een rolex wel heel duur is
Draag deze al meer dan een week in het stof, zoutwater, zand en zon inclusief zonnebrand en eerlijk is eerlijk presteert net zo goed als mij rolex dweller
Over wat kwaliteit precies is, kun je urenlang zo niet dagenlang filosoferen. @Fate_Amenable_To_Change en ik hebben dat dikwijls gecombineerd met psychologische uiteenzettingen en vooral de nodige alcoholische versnaperingen. Dan wordt het helemáál ingewikkeld.
Ik merk dat de horloges uit de wat duurdere klasse bij mij het langst blijven. Goedkopere ‘snacks’ (vrij naar @Fate_Amenable_To_Change ) blijven al snel in de la. Ik moet daar eigenlijk niet meer intrappen.
De echt hogere klasse vind ik wel mooi, maar doen me toch niet veel meer dan de ‘middenklasse’. Misschien ooit nog eens een Moritz Grossmann of zo, maar de jeuk is niet hevig genoeg.
Allemachtig ik dacht dat ik zo’n beetje thuis was in het goedkope segment. Maar altijd baas boven baas
ik vind de stalen, of witgoud dat is goedkoper, AP echt een prachtig horloge. Nou, veel plezier met je segment!