@Ruud, de guilloché en côtes-de-genève bij A. Lange und Söhne is toch wel verfijnd en niet als ‘too much’ te be- en aanschouwen? Of dié ook niet?
Ja, dat vind ik dus niets
Rolex is het horologische equivalent van een Audi. Doet waar het voor gemaakt is zonder al te veel opsmuk, erg verfijnd of bijzonder is het allemaal niet en elke boerenlul kan er zich eentje veroorloven (en doet dat dikwijls dan ook).
@Blufkakel, zoals jij schreef kan elke borenll er zich eentje veroorloven; geldt dan toch ook voor elke “van arbeider (tot laten we zeggen) bankdirecteur ?”
Tuurlijk. Ook arbeiders kunnen gewoon 10 mille van de spaarrekening trekken en een submariner halen. Aangezien die dingen toch niet in waarde dalen ‘kosten’ ze niet eens geld. Je verplaatst gewoon poen van de Rabobank naar je pols. En dan is het rendement ook nog een stuk hoger.
Daarin zit dan wel een verschil met Audi. Als je een fonkelnieuwe A8 koopt vliegen de bankbiljetten (afschrijving, onderhoud) het panoramadak uit.
Ben jij in de BBB marketing getrapt?
De gemiddelde boer koopt duurder.
Ik wil ook zo graag worden weggestopt in de bustehouder van Kehrolajn.
@Blufkakel, justement: van twee roerende goederen, tot in zekere zin toch wel twee on(t)roerende zaken.
Ik dacht dat je pas sinds 13 maart lid was, Hans?
Ouwe melancholicus.
Geef mij dan maar Femke Wiersma.
In any case, geen medelijden met de boeren.
Bente “ lekkers van Becker(s)”.
Juist, @Jozeph: maar óók relatief niéuwe leden kunnen de gearchiveerde voorgaande postings lezen, tot járen terug nog.
Ah ja, dat is natuurlijk ook zo!
Ik was er vanuit gegaan dat @Hans_Groenewegen jouw voormalige account was.
Medelijden is ook niet nodig, @Ruud. Medeléven echter wel. Maar dat geldt dan ook weer voor iedereen die in moeilijkheden werd gebracht door de voorgaande regering.
Disclaimer: het is in mijn reactie vermeld, het woord regering. Echter, slecht in relatie tot de gehele vergelijking met eenieder in problemen gebracht, niét in relatie met politiek in het algemeen
Doet mij altijd weer denken aan de term ‘rondborstige regering’ (veelvuldig gebezigd door onze huisknutselaar @Arie_Kabaalstra).
God hebbe zijn ziel.
'k ben de straat nog niet overgestoken… (begraafplaats is bij mij recht tegenover. .lekker rustige overburen)
Arie! Je bent er nog ouwe dibbes! Waar ben je zoal mee bezig? Ligt er nog iets leuks op de draaibank, al dan niet van titanium?