…zie je niet veel. Op horloge vandaag kwam ik deze ‘Prins Uurwerken’ tegen voor nog geen € 45.
Hier de site, zijn ze wel iets duurder…
…zie je niet veel. Op horloge vandaag kwam ik deze ‘Prins Uurwerken’ tegen voor nog geen € 45.
Hier de site, zijn ze wel iets duurder…
Niet helemaal mijn stijl maar geinig om Dutch made op de wijzerplaat te hebben, voor een paar tientjes.
Mijn dochter vond het een geweldig ding dus zojuist de zilveren versie voor haar gekocht.
Dutch made? Hmmm. Met alle respect, maar dit lijkt China made en hooguit in NL in elkaar geschroefd.
Nee dank u. 120 euro voor een quartsje.
Van hun Facebook: De afwerking en details van een prachtig Zwitsers horloge. Krasbestendig saffierglas. Een tijdloos iconisch ontwerp.
Van hun site: Het uurwerk in het horloge is afkomstig van Citizen. De kast van uw horloge is vervaardigd uit een hoge kwaliteit roestvrij staal. Het horlogeglas is vervaardigd van mineraalglas. Vermijd al het contact met water zo veel mogelijk.
Dutch design was misschien beter geweest.
Wellicht heb je gelijk, maar dat zou dan wel een hele lange tekst worden op die wijzerplaat…
14 oktober binnen,zal ff een review plaatsen🤓
Helemaal niet zo gek. Ik zal mijn spaarplan niet onderbreken voor deze, maar ik ken heel veel Quartzdragers (soms met de meest wanstaltige fantasiedingen) die ik liever met dit horloge zou willen zien…
Dat is het ook. Allemaal bedrijfjes die willen meeliften op het succes van Daniel Wellington.
kkkkkkkkkkllllllllllllllliiiiiiiiiikkkkkkkkkkk http://watch2day.nl/deal/16703/prins-uurwerken-dutch-made-horloges
Geen geld hoor en best de moeite waard qua uitstraling, niet dan?
Het is maar hoe je het bekijkt Als je naar Aliexpress gaat vindt je daar heel veel horloges met een soortgelijke uitstraling & kwaliteit voor $20 of minder, gratis thuisbezorgd. Er staat dan wel geen Dutch made op, maar dat is bij deze Prins toch enkel flauwekul.
Ik kan Dutch Made op de wijzerplaat wel waarderen, maar vind de klokjes niet zo spannend.
Betreft NL geassembleerd vind ik ook nog wel OK. Alleen NL ontworpen vind ik weer een ander verhaal om er dan Dutch Made op te zetten.
Ik heb er ook een met Dutch Made op de dial. Was iets duurder, maar dan heb je ook wat
Groeten,
Tecco
Geinig wel alleen dat logo… jak…
Ik wilde het topic niet ‘vervuilen’ met dergelijke prachtige plaatjes, maar ik had hetzelfde klokje in gedachte
kast: makke yn Fryslân… Titanium… die wel…
er is wel eens onderling, met collega’s over gesproken… wanneer is iets “Dutch Made”?.. we zijn het er nog niet helemaal over eens… maar iets in China laten maken, en hier in elkaar zetten. is “Assembled in the Netherlands” naar mijn mening…
Tja, wat is assembleren? Alleen in elkaar zetten? Wat als je ook afregelt, polijst, lumed, e.d.? De grens lijkt me nog vaag.
“Assembleren: onderdelen monteren tot een product” lijkt me een redelijke definitie. Als we de (nieuwe) 60% grens voor Swiss Made overnemen, komen we niet ver. Dan is de enige die kans maakt Grönefeld. Grenzen zijn altijd vaag. Maar wat voor grens je ook hanteert, Prins zou er i.i.g. niet onder mogen vallen