Kwam via fb deze ebay veiling tegen. Heel misschien zijn er hier liefhebbers, maar sowieso leuk om te volgen. Seiko’s tweede prof duiker (na de 6215) komt zo nu en dan op de markt en verkoopt voor 6-7k in goede gebruikte conditie. Deze zit er al de helft boven. We gaan het zien😊
Absoluut een heel gaaf horloge.
Maar als de importkosten e.d. er ook nog overheen komen wordt dit me iets te veel van het goede.
Anders had je wel een paar Omega’s er voor verkocht he…
Ehhh…
iemand koopt een horloge (ook in 1970 al niet de goedkoopste variant denk ik), doet het in een doos, verzegelt de doos, en douwt hem 47 jaar in een kluis. Mijn eerste vraag… wtf, WHY ???
Ik volg liefst alleen veilingen die ik wèl kan betalen…
Maar, goed gevonden! Bijzonder horloge en voor de koper: gefeliciteerd! Stop ‘m ook in de kluis als ik jou was.
Hij loopt na een paar keer schudden…dat kan toch niet goed zijn na 47 jaar? Verder wel een mooi horloge.
10.500 euro is het geworden. Niet slecht en zal zeker als full set niet minder waard worden. Toch fors voor een vintage Seiko😁
Nu ben ik niet zo thuis in de Seiko’s maar is dit niet extreem veel?
Ik heb een 6159 nog nooit voor dik 10k zien gaan, maar in deze staat verbaast het me niets. 6k voor een redelijke is normaal, en nog wat meer voor de 6215. Beiden zijn als prof duikers behoorlijk zeldzaam, zeker in vergelijking met de 62mas die je ook al niet supervaak ziet.
Ah ok, helder, bedankt voor de toelichting.