Duurste horloge dat je ooit in handen hebt gehad?

Volgens ging ie toch met het oud ijzer mee? Ding weegt behoorlijk wat.

Volgens een hommage. Ding heeft geeneens triplock :wink:

1 like

Bovendien kan je tuna er ook beter tegen :wink:

Ja ik weet het.
Maar naast een hele collectie invicta. s met de meest grote en bizarre ontwerpen bezit hij ook een serie prachtige iwc. s en ander serieus mooie merken.

Er zit geen lijn in, alles is er te vinden.

Hij houd van horloges is elke prijsklasse en van de meesten uit een lopende ontwerpen.

Ja bijzonder.

1 like

De Ingenieur Tourbillon. 293.000 euro.

1 like

Deze GMT van 130.000,00 EUR :upside_down_face:

4 likes

Ik vraag me af wie daar 293k voor neer telt. Voor dat geld zou ik toch heel iets anders kopen dan zo’n IWC’tje.

Een huis bijvoorbeeld?

2 likes

Heerlijk fout.

Eerder een half huis :stuck_out_tongue:

1 like

Niks spectaculairs - gewoon deze:

Wel eens een Patek in handen gehad, maar dat bleek na enig doorvragen een neppert te zijn. :nauseated_face:

Doe mij voor minder dan de helft maar een Patek perpetual calender chrono :wink:

Deze schoonheid is de duurste die ik heb en ook in handen gehad heb. Los van het feit dat hij onbetaalbaar is vanwege de emotionele waarde. :slight_smile:

11 likes
4 likes

Lebeau Courally

1 like

Ik kom niet verder dan de vintage 18K gouden Patek Philippe perpetual calendar moon phase van een zwager. Geen idee van de exacte waarde behalve “boven mijn budget” :wink:

Deze is ruim een ton, maar ja blijkbaar nog beschilderd door V. van Gogh zelf :innocent:

2 likes

Deze beauty

5 likes

Afgelopen maandag na het kopen van mijn nieuwe Swatch Chrono deze Rado even om de pols gehad.
Hoogstwaarschijnlijk het duurste horloge dat ik ooit om de pols zal hebben.

4 likes

Rolex Paul Newman Daytona 1968…van een ex collega, ze schijnen er een moord voor te doen voor de klok.
Volgens zijn zeggen in de gulden periode gekocht voor 6600 gulden nu vele tien duizenden euro’s zo niet heel veel meer waard. 3 of 4 ervan in Europa.

1 like

Is rustig meer dan een ton waard :wink:

1 like