Voor mij was dat een Yacht-master white gold. Ik kreeg even kortsluiting toen ik dit horloge oppakte. Alleen een kast met rubber, maar wat een gewicht! heeft toch wel iets. Helaas zelf geen foto gemaakt toen. Ben te lui om het op te zoeken maar grofweg 30k.
Jacob&Co en RM in Genève.
Echter deed het me niet zoveel prijs op zichzelf niets over wat ‘mooi zou moeten zijn’.
Euh…goeie vraag. Ten opzichte van enkele horloges hierboven valt het allemaal erg mee. Ik denk deze witgouden GMT Master II of de Daytona ghost dial…zeg ik dat zo goed? Ik zit niet zo in de Rolices maar meende dat deze qua prijs een beetje bij elkaar in de buurt lagen.
Voor de duidelijkheid: dit zijn dus andermans veren om mijn pols hè. Dit is mij net even een stationnetje of drie te ver qua budget.
Deze zeer indrukwekkende Armin Strom Tourbillon van @Cosmograf toen ik bij Tjerk m’n NA Formex Essence Leggera ging ophalen. Leuk en bijzonder om mee te mogen maken.
Dit apparaat! Als ik mij niet vergis een…
“Audemars Piguet Royal Oak Perpetual Calendar 26579CE.OO.1225CE.01”
Zo, dat is een mondje vol hè. Maar wat een ding zeg! Schitterend.
Waarschijnlijk deze.
Al heel wat jaren in mijn bezit .
Nooit ook maar de geringste behoefte gehad om horloges van anderen te bepotelen, enkel en alleen maar omdat ze duur zijn.
Jezus, ik moest ff C24’en om het te weten maar dat is een best bedrag voor een horloge.
En dan tov ch24 in top staat en dubbel signed. Tis een wonder. Maar ik mocht hem gewoon vasthouden, omgespen en mee spelen
Wat maakt deze zo duur?
Ik mocht laatst ff de patek cubitus proberen (beide varianten)
Poh. Zeldzaam, de staat en double signed?
En het is natuurlijk een fck mooi horloge.
Wat is dat, double signed?
Patek op de plaat en
In dit geval gobbi (retailer in Milaan) op de plaat.
Rolex submariner 126619LB a €40000🫣
Bah, ik ben al geen fan als de garage hun sticker op mijn auto kleeft.
Verkeerde dealer.
Cartier en Tiffany kiezen de volgende keer
Er komt hier gelukkig ook wel echt mooi spul voorbij!
Ik heb onlangs de IWC Portugieser Perpetual Calendar in white gold van een familielid eens vastgehouden. Veel te groot horloge met een erg mooie wijzerplaat. Desbetreffend familielid deed alleen vals bescheiden, waardoor het niet lukte om maar enige vorm van plezier samen te delen. Verpestte het voor mij en gauw met andere dingen bezig gaan houden.