Duurste horloge dat je ooit in handen hebt gehad?

AP: Royal Oak waarde ongeveer € 150.000. Duurder dan mijn eerste huis (ja zo oud ben ik al)

AP Oak

2 likes

Ik bedoel natuurlijk dan de enige van invicta die ik tegen kom.

Deze is zeer gaaf! Het lijkt in ieder geval al wat meer op een horloge dan die Jacob &Co.

Bij deze Issey Miyake is wel een heel extreem geval van een boxed sapphire crystal. :joy:

Heel gaaf ding! Deze hoop ik ooit nog in het echt te zien. Waar heb je deze om gehad als ik vragen mag?

1 like

Die Marvel AP is voor $6.9 miljoen gegaan

1 like

Dat was toen op uitnodiging van Schaap en Citroen in Amsterdam. Aangezien een Lange mijn droom horloge is meteen op de uitnodiging in gegaan :grin:

Duurste zijn mijn Lange 1815 chrono en recent een vintage Daytona. Waardes voor allebei tussen de 50-60 duizend op dit moment?

1 like

Ligt het aan mij, of zijn die peperdure horloges vrijwel allemaal extreem lelijk?

13 likes

Nee en ja

1 like

Laten we het er maar op houden dat ze vaak lelijk zijn maar wel mooi gemaakt.

2 likes

Als die van AVW komt heb ik die ook in mijn handen gehad, schitterend ding

Zo en ook gelijk de lelijkste. :wink:

Tsja wat is lelijk en wat is duur?

Ik vind hublot echt fugly. Eigenlijk ongeacht t model. Maar een Zeitwerk dan wel weer :drooling_face:

Als ze die in max 39 mm zouden maken en ik de loterij zou winnen dan zou ik t wel weten :wink:

Ot

Toen ik de bb58 kocht bij Gassan heb ik ook een Greubel en Forsey om de pols gehad. Helaas geen foto gemaakt. List een paar ton…. :scream:

In de Boutique in Dresden. Paar ton geloof ik :joy:

9 likes

Man man das een hoop geld voor een klokkie waarbij de wijzers er zo in geflikkerd zijn door iemand met een passer fetish zo te zien.:joy:

Maar even serieus, wat een prachtig stuk vakmanschap zeg. :ok_hand:

1 like

Allerlei leuks mogen omdoen maar duurste tot nu toe is de christiaan van der klaauw planetarium denk ik. Rond de 50k als ik me niet vergis. Bij de juwelier in Amersfoort even mogen omdoen en ‘voelen’. Waanzinnig horloge maar alle details waren voor mij toch te klein. Prijs was ook wel een dingetje…

Was jouw grail ook niet een repeater van een paar ton? :smile:

Dat weet je goed! Maar wel een mooie!

4 likes

Oh ja. Die is heel mooi!

Beetje off-topic, maar ik denk dat iemand recent een nieuw duurste horloge in handen heeft gekregen.
Terechte prijs? Qua historische waarde misschien, qua horloge absoluut niet. Meh.

Hublot Big Bang integral ceramic gray Unico