Duurste horloge dat je ooit in handen hebt gehad?

Heeft Invicta ook gedaan :face_with_hand_over_mouth: En dat voor onder het miljoen.

4 likes

Bedoel je daarmee de Invicta Sapphire Ghost?

De naam zou ik niet weten maar volgens mij heeft Kasper ons op HF wel eens zo iets laten zien

1 like

Hmm, de enige die ik tegen kom met een “Sapphire case” is deze. Maar om het nou zo te noemen, ik weet t niet. :sweat_smile:

2 likes

Die is list geen 130k hoor. Ik heb deze lang geleden weleens in mijn handen gehad. Was toen 30k list meen ik.

2 likes

Verschil tussen list en grijs. Ook een verschil tussen “lang geleden” en recent

1 like

Maar prijsverhogingen zouden van 30k geen 130k maken als huidige listprijs. Was een 10 jaar geleden meen ik.
Maar grijs zit je met veel horloges tegenwoordig op bizarre bedragen.

Casio B2000BD

Vond hem erg mooi om te zien, maar vooral geschikt voor een ander. Niet mijn ding…

1 like

Een PP 3940… Ik had er (toen nog) geen verstand van, vroeg laatst aan mijn vriend wat voor horloge hij ook al weer heeft…

Dan val je wel even achterover :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn prijs ook nooit gebaseerd op listprijs. De prijzen zijn soms inderdaad bizar

1 like

Goedkoopste 5712 op C24 is nu 110k. Volgens mij is listprijs tussen de 40 en 50k (edit: ruim 43k).

Vraag me af of je die 10 jaar geleden voor 30k list had.

1 like

Denk dat deze het moet zijn geweest. Een groot aantal HF’ers zal de (inmiddels voormalig) eigenaar van dit horloge kennen :wink:

10 likes

Aaaaa, diegene die niet getagd wenst te worden? Had die niet een exemplaar gevonden die in nog betere staat was?

Lijkt mij ook sterk

1 like

Zeker wel hoor, ook list prijzen zijn flink gestegen. 10 jaar is echt een lange periode.

Ik vermoed dat dit de twee duurste horloges zijn die ik ooit heb vastgehouden.

Geen idee wat ze waard zijn nu, maar vermoed erg veel.

7 likes

Ik Forsey dat ze niet te Greubel worden gegooid nee.

12 likes

Dat is in mijn geval niet te lastig :innocent:

8 likes

Laatst eentje die precies zo duur was als de gemiddelde Nederlandse huizenprijs.

1 like

Bell & Ross

https://www.bellross.com/us/en-gb/brx1-skeleton-tourbillon-saphir-black

Vast duur maar goedkoper :wink:

Issey Miyake

1 like