Duurt wachten op een Rolex lang...?

Jij snapt het, ik probeer zelfs op de meute vooruit te lopen en heb er nu 10. :slight_smile:

5 likes

En dan heb je tenminste een onderscheidend horloge en niet zoā€™nā€¦ nou ja, je weet wel.

1 like

Weet iemand ook hoe het zit qua beschikbaarheid van de Air King 116900?

:wink:

Nee, nu zijn er officieel twee op het forum. :wink:

1 like

Even serieus.

Hebben jullie jij en @guus1 weleens een Rolex of 2 in bezit gehad? En dan langer dan 1 weekā€¦ :grin:

Welk horloge heeft is de helft goedkoper en heeft dezelfde kwaliteit? Ik voel me anders ook echt in het ooitje genomenā€¦ :beers:

We maken allemaal onze eigen keuzes hĆ©, en respect voor elkaarā€™s keuzes is deel van elke goede community :+1:

6 likes

Weet je wat ik nou ervaren heb na het kopen?

Dat ik geen fuck geef om wat anderen ervan vinden :smirk:

3 likes

Omega Seamaster 300 Master Co-axial (zwart rond de 4k) vs. Rolex Submariner no date is een aardige vergelijking

2 likes

Met alle respectā€¦
die is ook de helft in kwaliteitā€¦

Nee man, het uurwerk schat ik zelfs hoger in bij de Omega

1 like

Schat jij dat maar lekker inā€¦

Heb jij zelf ook een Rolex? Of gehad?

Yes, meerdere. De SM300MC heb ik niet meer, maar alleen maar omdat ik de Seamaster 60th Anniversary nu in de verzameling heb.

1 like

Laat ik het anders zeggen.

Een Speedmaster van 40 jaar oud ziet er in 9 van de 10 gevallen ook oud uitā€¦ dial veroudering.

Bij Rolex nietā€¦
zie subs en dj.

Kom nou niet aankakken met die tropic dials die vocht hebben gevoeldā€¦

Waarom heb je ze dan? Of verkocht?

Vergis je je niet met Seiko?:joy:

2 likes

Ok. Je hebt omega gehad. Nee ik bedoelde rolexzz

:rofl:

Inmiddels ook overpricedā€¦ en gewoongoedā€¦

Ja sommige modellen van Rolex zijn natuurlijk ook gewoon duur. Maar
Tjaā€¦ dat is marktwerking. Hoe kl*te ook voor een liefhebberā€¦

Ik heb momenteel nog 3 5-digit Rolexen, ik ben niet zoā€™n fan van de maxicase van de ceramics. Met Rolex is niets mis, maar mijn reactie was op jouw vraag:

Welk horloge heeft is de helft goedkoper en heeft dezelfde kwaliteit? Ik voel me anders ook echt in het ooitje genomenā€¦

De SM300MC is kwalitatief vergelijkbaar met een 114060 voor de helft van de prijs.

2 likes

Ah. Ok. Helder.

Los van het feit dat ik de maxis behalve de 116600 ook niet mooi vind, vind ik

Ons hier van mening verschillen.

:beers: