Ik trek dit echt niet meer!!!
Dat is gewoon niveau “lust je ook een broodje poep”?!?
Ik trek dit echt niet meer!!!
Dat is gewoon niveau “lust je ook een broodje poep”?!?
Rolex gaat weldra nieuwe bordjes maken voor in de vitrines…
Want zeg nu zelf, het bordje “more stock available inside” is wat gedateerd…
Maakt het leven van de verkopers ook iets draaglijker. Geen nee meer moeten zeggen.
Daar moet ik ook altijd nog om gniffelen
Die verkopen ze bij Hassan op de dam
Nooit een probleem mee gehad. Tot 2 1/2 jaar geleden lagen ze vaak gewoon op voorraad.
M’n laatste nieuwe Sub was een 114060. Op de lijst laten zetten op 24 Januari 2019, en geleverd op 14 Februari 2019. 3 weken wachten dus.
Verwacht dat er eerst een nieuwe Submariner date uitkomt ( uurwerk 3235 is er nl al) en pas een jaar of 2 later de versie zonder datum (nieuw uurwerk is er nl nog niet).
Ging met de huidige modellen ook zo.
Wachten op je Rolex…
Ja, maar jij hebt Alletijd, de rest hier niet!
Die wachttijden worden wel korter naarmate er meer en meer mensen achter komen dat het een van de meest overgewaardeerde en over prijsde illusies is en je voor de helft van de prijs een kwalitatief vergelijkbaar
horloge koopt.
Maar ja je wilt er nu eenmaal graag bijhoren en hebt geen eigen smaak dus achter de massa aan.
Zo gaat dat.
Guus toch
Dacht iedereen koopt er 1 dus zal het wel een goed merk zijn. Vandaar dat ik er ook 1 heb. of 2
Mooi
Blijft er voor ons weer 1 extra over
Hahaha @guus1 +1 helemaal mee eens!
Ik dacht echt dat ik de enige was die Rolexen overpriced ,overrated en overhyped vond
Oh jammer. Ik wilde mijn Pepsi tegen je Panerai ruilen. Laat nu maar zitten dan. Jammer dat je het niks vindt.
Ik neem hem zo voor list van je over hoor, heb je geen afschrijving en kun jij een mooie Panerai shoppen