DW in uitverkoop

Kreeg een mailtje van online auctions.

Daniel Wellington NL BV is failliet. De hele voorraad komt op een veilingsite. Het is sneu voor het personeel, maar toch heb ik een beetje vreugde erin …

Dat het merk DW verdwijnt

3 likes

Heel fijn. Mijn dochter heeft er eentje. Wat een ellende.

1 like

Je hebt er vreugde in dat een bedrijf failliet is en jij daardoor goedkoper een horloge van een dood merk kunt kopen?

Rare wereld leven we in.

15 likes

Je kan niet zo zijn man.

3 likes

Je wenst geen bedrijf om failliet te gaan, tenzij ze iets vreselijks gedaan hebben, in dit geval is dat niet het geval dus is het jammer dat ze failliet zijn, ondanks dat ze voor sommige horloge snobs verschrikkelijke horloges maakte.

3 likes

Faillissement was op 24 juni. Beetje laat nieuwtje dus. Site is wel nog online…
…vreugde is niet iets wat ik snel ervaar bij een faillissement, van wie dan ook. :neutral_face:

13 likes

Dat zegt ie niet. Hij is volgens mij blij dat er een modemerk - waar ‘we’ hier over het algemeen op afgeven - minder is.
Is wel een beetje hypocriet als we het nu allemaal zielig gaan vinden dat DW niet meer is.

Verder schep ik zelf geen vreugde uit iemands faillissement.

13 likes

Soms mis ik de dislike knop hier. :man_shrugging:

10 likes

Ik heb geen vreuggde in faillissement maar het merk DW mag van me gewoon weg.

2 likes

Als je bedenkt dat er meerdere gezinnen door geraakt worden is het ineens minder leuk. We hebben toch geen last van DW? :man_shrugging:

5 likes

Mee eens. Wel denk ik dat de medewerkers in loondienst en de toeleveranciers vaak het hardst worden geraakt bij faillissementen. Zeker bij BV’s komen de eigenaren vaak goed weg.

De dag dat het bedrijf waar jij werkt, de fles op gaat, lees ik het hier graag, dan kunnen we hier ook lachen.
Zoiets wens je niemand toe.
Ook al is DW een kutmerk

Ik dacht dat ze toch best lekker gingen. Ik ken meer mensen met zo’n DW om dan met een Rolex.

1 like

Volledig toegespitst op niet-horlogliefhebbers. Die vinden 1 horloge voldoende. Een markt die snel verzadigd raakt.

3 likes

Omg je bent zo slim.

10 likes

En ook nog eens ontzettend knap! Volgens mijn moeder althans.

9 likes

you called?

1 like

Inderdaad, ik dacht dat t ook lekker ging. Nu hou ik dat soort merken niet zo bij. Maar in t begin was t volgens mij hip al die gekleurde NATO bandjes op n net horloge.

1 like

Volgens mij lag de kraam op de wekelijkse markt hier vol met horloges die hier heel erg op leken en dan € 19,50 kosten.

1 like

Vreugde om andermans faillissement…

Bad karma.

1 like