Easylink voor de 16610

Hf,

Ik ben sterk aan het overwegen om de duikers exstension van het horloge te halen ten behoeve van een easylink. Hierdoor ontstaat er ruimte in de clasp.

Volgens mij is de binnenzijde van de clasp net zo breed als een nieuwe clasp. Ik mijn beleving kan je de band vervolgens vast maken aan een easylink en die monteren.

Zoals je kan zien op de foto is de easylink net zo breed als de laatste schakel (denk ik). Zou toch gewoon moeten passen en zou het draagcomfort echt mega verbeteren.

Jullie gedachten hierover? Het klinkt heel makkelijk, of zie ik iets over het hoofd? Deze modificaties kan altijd weer ongedaan worden gemaakt. Ik zal nooit duiken dus zal de divers extension niet gebruiken.

1 like

Doe dan meteen Glidelock. Easylink past niet bij een Sub.

2 likes

Kan dat? Glidelock bedoel ik

Is een iets kostenintensievere oplossing he…

1 like

Met glidelock krijg je meteen de nieuwe grote clasp… lijkt me niet mooi bij de 16610 met verfijnde kast.

1 like

Ja.

Ja.

1 like

Een easylink van een paar tientjes klinkt leuker dan een sluiting van 1500 euro.

We leven niet allemaal in een bubbel, hippiehuisje Han.

12 likes

Gooi lekker die Easylink erop en kijk het een zomertje aan…

:rofl::rofl::rofl:

3 likes

Moet wel weten of het past :wink:

1 like

Voor die prijs heb je een volledige 116610 band verwacht ik.

Nee, die kost 2k las ik ergens. De sluiting wordt niet los verkocht, dus dat wordt Premium.

Zo’n easylink is prima als het werkt en past.

1 like

:joy:

2 likes

Anders neem ik m over van je… ow wacht; als dat dan weer op de OP past dan :wink:

Dat past :slight_smile:

Denk dat het wel past, als ik het internet mag geloven.

Ik zit steeds tussen 2 gaten op de clasp verstelsluiting. Zo’n easylink zou perfect zitten en het verschil behelpen qua pasvorm tussen koud/ochtend en warm/avond

1 like

Nou @BadgeandBezel . bestellen maar :muscle:

1 like

giphy

Dat lijkt mij ook.

Om nog wat positiefs toe te voegen, ik vind de Easylink sluiting wel mooier dan je huidige.

4 likes

De sluiting blijft hetzelfde. Het is alleen de laatste link binnen de sluiting wat dan een easylink wordt. Daar de binnenzijde van de clasp wordt opgevuld door de divers extension, zal die er uit moeten.

1 like

Ohhhhhhhhhhhhhhh zeg dat dan.

Ik dacht aan sluitingen omwisselen: