Ik heb iemand bereid gevonden.
Nu wachten… zit 4 weken besteltijd op voordat ze bij de juwelier liggen.
Overigens wel bijzonder, het prijsverschil voor hetzelfde onderdeel bij Gassan en Schaap.
Ik heb iemand bereid gevonden.
Nu wachten… zit 4 weken besteltijd op voordat ze bij de juwelier liggen.
Overigens wel bijzonder, het prijsverschil voor hetzelfde onderdeel bij Gassan en Schaap.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Zo wonderlijk is het niet. Dat heet karma en wat voor elkaar over hebben.
Tenslotte is het enkel schroefje losmaken, de winkel binnenstappen en professioneel een nieuwe laten plaatsen.
Ondertussen gezellig horloges passen.
Ik vind het al zelfs al wonderlijk dat je het durft te vragen.
Haha prima Ben
Gezellige vent.
Kan een slotje op. Dank u allen.
Wie is duurder ?
Béééh
@crowngaurd heeft er binnenkort een paar voor 90€ per stuk.
Dat is wel interessant.
Ik denk dat als het bij mij past en werkt, dat ie flink mag inslaan
Dan heb ik ook wel intresse inderdaad
Zon easy link is wel makkelijk en kost geen vermogen.
Moet je wel snel zijn, ik zie €39-50-80 en inmiddels 90…
Werkt zo’n easylink eigenlijk goed? ik dacht gelezen te hebben +5mm. Is dat niet precies van te strak naar te los?
59 bij Gassan en 75 bij Schaap.
Moet je wel even een Explorer hebben zonder easylink waar ze hem aan kunnen bevestigen. Ze geven hem niet zomaar mee.
Doe mij maar via Ramon en betaal graag voor zijn connectie. Niks is gratis in de wereld en het scheelt mij een hoop gehannes met een ander zijn horloge.
Precies dit dus (bij mij tenminste). Persoonlijk vind ik alleen glidelock een nuttige iets en de easylink niet
In de ochtend zit het fijn, maar in de middag te krap. Een gaatje groter en het is omgekeerd.
Oftewel, de mogelijkheid om te kunnen switchen met gemak is gewoon fijn.
Kan ook altijd een tandenstoker meenemen en constant wisselen, maar dat is ook niet alles…
Zoals vandaag zat-ie de hele dag goed, maar was het nu weer warm weer geworden dan was het te krap geweest, of na het sporten.
Het principe vind ik wel top alleen de stappen van 5mm zijn in mijn geval gewoon echt teveel. De glidelock stappen (is dat steeds 2mm?) daarintegen passen mij perfect. Zo zie je maar dat er helaas niet 1 oplossing is voor ieders probleem
De gaatjes van mijn (Omega) clasp zitten ook 4,2mm uit elkaar. Dus 5mm zal ook wel werken.
Zo’n easylink is wellicht toch wel eeh… easy
Deze zijn allemaal verkocht, hier op hf natuurlijk ineens een run op die dingen.
Hij zou proberen om er nog 1 voor mij te bestellen.
Je moet het zien als standje-broeierige-zomeravond. In de winter gebruik ik hem eigenlijk zelden tot nooit.
Als ik morgen weer nuchter ben, zal ik het topic nogmaals lezen.
Ik vermouth dat ik nu echt véél teveel op heb.
Ik vermouth dat ook