Ik heb zojuist een oude Seiko gewonnen op Ebay, maar was een beetje verbaasd over het het feit dat in de laatste paar seconden er een bod werd uitgebracht dat €0,50 onder mijn maximum bod lag en een stuk hoger dan het bod daarvoor. Misschien een beetje paranoïde, maar ik vroeg me af of de verkoper kan zien welk maximum bod ik heb ingesteld. Is er iemand die me dat kan vertellen?
Denk dat je gewoon, als je het horloge graag wilt hebben, 0.50 cent mazzel hebt
Dit is wel bizar,zet mij tot denken
Een verkoper kan uiteraard jouw maximum bod niet zien.
Zet mij tot denken dat het gewoon toeval is. Hij had vast als max bod 41.50.
Weet je dat of ga je er (terecht) van uit?
Mazzel, zou ik zeggen. Het is op ebay gebruikelijk om net boven een rond bedrag te bieden. Misschien dezelfde reden als dat jij €42 bood en geen €40
Te snel getypt. Heb niets te vertellen…
Say what?
Als ik een product aanbied op Ebay kan ik bieders hun maximum bod niet zien. Dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat geen enkele verkoper op Ebay dat kan. Dat zou frauduleuze toestanden nogal in de handwerken.
Weer wat geleerd vandaag, thanks!
Is gewoon toeval, geen enkel programma heeft inzicht in de overige biedingen.
Bedankt, dat is de info die ik zocht! …of je hebt er natuurlijk belang bij om dat systeem in stand te houden!
Dat is ook de reden dat ik mijn oorspronkelijke reactie verwijderd heb. Moet er verder induiken, alvorens ik denk dat het zinnig commentaar was.
Wat levert het de verkoper op om dit te doen? (Stel dat hij jouw bod kan zien?)
Dan had ik er €25,50 voor betaald, nu €42,-.
Ik kan weinig zinnigs antwoorden op je vraag maar ben wel benieuwd welk horloge je hebt “gewonnen”.
PLAAAAAATJUHHHHHHHHHHH