inderdaad…
Waarom maak je geen gebruik van de minimum-prijs optie? Omdat het je dan wat geld kost?
De prijs wordt bepaald door vraag en aanbod. De vraag kunstmatig beïnvloeden is simpelweg fraude. Snap niet dat je dat goed kan praten.
Hij trolt maar wat joh. Hij is de enige die biedt op dat dikke wijven textiel
Maatje van me heeft na een belastingschuld zelf mee zitten bieden op z’n eigen auto. Scheelde hem weer een paar K op z’n schuld. Niet alle ondernemers worden rijk.
Ik ga voor maximale opbrengst.
En daar wil je wat mee zeggen?
Dat je best belastingschuld mag hebben, zolang je maar oneerlijk bent😂
Ja dat doen criminelen ook
Maak je niet druk over die brandstichter, hij zit gelukkig bij de brandweer
Gewoon lekker negatieve feedback achter laten als je het horloge binnen hebt. Beste van twee werelden, je krijgt wel het horloge dat je wilde maar zet de verkoper toch een hak.
Dat je dit uitsluitend bij de belastingdienst mag doen. Das toch duidelijk
Er stond voorheen iig (al tijden niet meer op ebay geweest), object locatie aangegeven. Dus verkoper kan in nederland zitten, maar dat spullen vanuit China, Zwitserland, etc. verzonden worden bv.
Leuke topic! Toch denk ik dat een lijst aanleggen van HF-leden, waarvan ik persoonlijk nooit en nimmer een horloge wil kopen, niet onverstandig is. Vertrouwen op dit forum in de leden, is voor mij erg belangrijk.
Zie je dat in dit topic hierboven terugkomen dan?
Van de meeste leden, die reageerden, gelukkig niet. Degene die ik bedoel, is inmiddels al voldoende afgezeken. Daar hoef ik dus geen woorden meer over vuil te maken. Zaken doen op o.a Markrplaats, Catawiki, EBay en zo zijn er nog tallozen op te noemen, zijn risicovol voor een koper van een waardevol horloge. Dat weten wij hier allemaal. Ik vind het prijzenswaardig van ons forum, dat er in het blauwe gedeelte geen sprake is van biedingen, die voor iedereen te zien zijn. Laat dat a.u.b. altijd zo blijven
Groet. Richard.