Nee deze komt gewoon bij een Ebel AD vandaan.
Bij Ebel zelf: soort van geïntegreerd in de kast. Ik denk dat dit alleen in zwart verkrijgbaar was/is. Ik wil eigenlijk nog een metalen band voor deze, maar dat zal kostbaar worden
Ik moet mezelf corrigeren: er zijn meer kleuren. Ik was net aan het kijken naar een stalen band en kom blauw en beige ook tegen
Ebel discovery opgehaald bij de horlogemaker in Culemborg.
Begon hem wel te missen na 10 weken, maar hij kan er weer tegenaan de aankomende jaren.
Is dat een leren band of een rubberen?
Leer
Waar zitten al die mooie Ebel horloges,zo rustig hier.
Voor mij vandaag mijn laatste aankoop ,op rubberstrap.
Heb 2 weken terug een mooie Ebel Sport Classic van Handaufzug overgenomen, is de 4e Ebel in de familie. Eens zien of ik binnenkort ze kan vangen voor een foto…
Daarnaast bij een AD nog een mooie gezien, duiker 1911 (preciese type weet ik zo niet), echter wat me tegen staat is dat je 1000 Euro korting kan krijgen als je een oude Ebel inruilt, dat was ik dus niet van plan maar de volle mep betalen als je met een sloper 1000 Euro korting kan krijgen gaat me te ver. Iemand nog een Ebel sloper liggen voor weinig?
Zou het nog even goed navragen want de “inruilwaarde” hangt af van de prijs van het horloge dat je koopt.
Afhankelijk daarvan krijg je €500, - / €750,- of €1000,- terug voor je oude.
Volgens mij pas €1000,- bij een aankoop boven de €5000,- ? ( en zo duur zijn de Ebel duikers niet…? )
Deze actie is overigens van Ebel zelf en niet van de AD.
Koop op MP een oude Ebel voor een paar honderd euro…
Aparte actie van Ebel. Is dit om de tweedehands prijzen en het brand image op te krikken? Of gaan ze die tweedehands modellen zelf refurbished verkopen?
Actie loopt al jaren, lijkt meer een soort van verkapte korting.
De AD stuurt het horloge terug naar Ebel en krijgt dan zelf een korting op inkoop nieuwe horloges.
Vanaf 3000 Euro een korting van 1000 Euro. Ik vindt de actie ook niet zo sympathiek maar het horloge wat ik heb gezien wel mooi. Een 1911 met zwarte plaat en gedeeltelijk gouden schakels en bezel.
Dus als je nog een goepkope Ebel weet dan hoor ik het graag. MP vindt ik zelf wat tricky.
Grappig. Enig idee wat er met die oude horloges gebeurd?
Geen idee…
Veel leveranciers van ons doen dat (heel andere branche). Is klantenbinding. Ze willen graag dat je bij Ebel blijft.
Oude horloges gaan waarschijnlijk de bak in.
Het is ook een zwaktebod, niet al te goed voor je imago lijkt me.
Maar Ebel is een mooi en sympathiek merk met een mooie historie !