Ik begrijp het, kostte me even wat tijd
Ben benieuwd naar de terugkoppeling over dit horloge van @Johanp
Intussen (omdat tijdens vakantie in de eerste week de tijd onbegrensd lijkt) zoek ik even een plaatje uit de bieb op m’n telefoon.
Die bieb moet ook opgeschoond worden.
Meer dan 4.500 beelden in opslag vraagt teveel tijd
Allemaal bedankt voor jullie reacties en moeite. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het horloge niet authentiek is. Mijn ouders kochten alleen maar bij de juwelier. Maar ik heb geen kennis van dit merk dus ik moet maar afgaan op jullie. Ik ga denk ik nog langs een juwelier om zekerheid te krijgen.
Ook op mij komt ie niet echt over. Kwaliteit van de kast en de band lijken niet op de kwaliteit die het merk Ebel biedt. Ook de manier waarop het merk/ lettertype op de wijzerplaat staat lijken mij niet correct.
Het heeft door z’n werkvoorraad en vakanties even geduurd, maar hij is weer terug!
En ik moet zeggen dat Ed Schouten /Timefix er wat moois van gemaakt heeft
Kan jij, of kunnen jullie mij meer vertellen over dit horloge? Dit is een speciaal model voor mij. Mijn vader droeg precies deze Ebel vanaf dat ik klein was. Ik kom uit 1989 en denk dat hij deze rond 2000 gekocht heeft…
Is dit de Classic Wave? Wat betaal je nu voor een mooie full set? Zag er recent 1 in dit topic voorbij komen ook.
Hi Altijdoptijd, hier het verkooptopic (je bent helaas te laat) waar ik alles wat ik over dit horloge weet in heb gezet. Ik had 'm zelf voor een mooi prijsje op marktplaats gevonden. Heb 'm zelf helaas verkocht, stiekem een beetje spijt van want het horloge droeg heerlijk. https://www.horlogeforum.nl/t/ebel-sport-classic/452957/5