Ebel only

Ik zou nog weleens een 1911 willen hebben en die kom je in online weleens ‘nieuw in de doos’ tegen……schitterende horloges en niet erg populair, dus betaalbaar :sunglasses:

2 likes

Dit is dus het horloge wat verantwoordelijk is voor mijn horlogeliefhebberij. Een nepper weliswaar toen ik een jaar of 12 was denk ik. Ik vond dit zo’n mooi model. Jaren later heb ik de Sportwave gekocht. Mijn vrouw was toevallig ook Ebel fan en had deze om toen ik haar leerde kennen.

7 likes

Moet je er wel snel bij zijn. Zoek ik ook :slight_smile:

Ik zoek de massief gouden 1911 - de Sonny Crocket uitvoering zo gezegd. Ben ik nog niet voor een leuke prijs tegengekomen.

Leuk verhaal. Had voor Miami Vice al wel horloges maar die Ebel van Sonny Crocket heeft de vlam laten aanwakkeren tot een uitslaande brand!

Ik heb mijn vrouw ook al eens verrast met een gouden Ebel Brazilia. Ze draagt ’ em vaak dus geslaagd cadeau.

2 likes

Een vriend van me heeft wel deze met El Primero uurwerk geloof ik. Niet te koop overigens.

11 likes

De uitvoering met donkere wijzerplaat en romeinse indexen. Mooi!

Ik heb deze (moet ik er nu avondwissel bij zetten zoals sommigen hier op het forum doen :slight_smile: )

5 likes

Wat zijn er toch veel uitvoeringen van dat type. De mijne lijkt er erg op maar heeft net een andere wijzerplaat.

Foto is van eerder dit jaar, niet vandaag.

PS Als je vriend 'em verkoopt is dat dan reden om hem te ontvrienden :slight_smile:

6 likes

De Ebel van Sonny was een mooi ding, hoewel je ook weleens de full-gold versie zag langskomen.
Eigenlijk zijn de Ebel Chrono’s met het El Primero uurwern bizar goedkoop, net alsof niemand ze wil hebben?
afbeelding

10 likes

Zijn jullie ANWB stel toevallig :crazy_face: :rofl:

Zou deze volledig staal zijn had ik hem mooi gevonden. Gelukkig mag iedereen mooi vinden wat zij/hij wil :stuck_out_tongue_winking_eye:

Toevallig? Niks om te lachen hoor. Ik heb hier wel m’n andere horloge om. Ben ook een beetje boos hier want Sjaan had m’n lievelingskoekjes niet meegenomen!

5 likes

10 likes

Dit is de latere 1911 met Ebel 137 uurwerk gebaseerd op de Lémania 1350. De EP is bij Ebel nooit chronometer gecertificeerd

2 likes

Mijn Ebel 1911 Discovery Chronograph met stalen band, ben er nog steeds happy mee

Zou alleen die graag op leer dragen, daar heb ik.iemands oude versleten bandje voor nodig, zodat ik daar een nw bandje voor kan maken, dus als iemand die heeft liggen hou ik me aanbevolen🙂

10 likes

8 likes

Ik heb deze ook pas geleden gekocht en ben op zoek naar de rubberen band er voor, heb deze ook bij de Brazilia gehad.
Maar ben bang dat het toch nieuw kopen wordt, en dan betaal je de hoofdprijs.

:joy: ze fietst in ieder geval nog zelfstandig zonder hulpmotor :joy:

1 like

Met mijn zwak voor de Ebel kastvorm kon ik deze superaanbieding niet laten schieten.

19 likes

Heel mooi!

1 like

Heb al een tijdje deze Ebel, draagt heerlijk!

5 likes