Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.
Wat vinden jullie hier van?
Heb contact met de verkoper gehad en hij heeft nog wat foto’s extra gestuurd o.a. van de band. Die ziet er heel goed uit, nauwelijks tot geen verlies van het opgelegde goud tussen de links (heb al gezien bij diverse horloges dat de goldplated oppervlakken tussen de links weggepoetst zijn). Verder loopt ie netjes op de timegrapher.
Vind de prijzen alleen lastig te refereren. Deze is best fors geprijsd maar wel met originele kaart en de algehele staat lijkt goed (tips welkom!)
Ziet er goed uit.
Ik vind alleen de sluiting van de eerste serie Sport Classic banden een beetje tricky. ( zie foto )
Geen opmerkingen. Ziet er goed uit. Mooi exemplaar. Prijs is wel aan de hoge kant, maar voor een net exemplaar… ik zou wel de kosten voor een service in de prijs/onderhandeling meenemen, ondanks dat hij goed loopt
Nice job!
En deze kende ik dus gewoon helemaal niet.
Nou is het ook wel een gigant met zn 45 mm, maar toch.
Mooi vind ik hem zeer zeker.
Classic hexagon
Stond ook op mijn lijstje, totdat ik de maat zag
Precies, ik dacht dat ik de eerste keer niet goed gekeken had. .
Te groot voor mij iig
Staat hem heel goed.
Mooi, maar ik vind de stalen band veel mooier.
Ja, staal mooier. Lekker horloge hoor!
Dankjewel. Als dit is wat er nodig is om mij aan de stalen banden te krijgen, dan vind ik het helemaal prima.
Dacht dat alleen Sinn een kraswijzeraat op overtuigende wijze kon toepassen. Maar dit is niet minder lekker.
Prima kleurstelling ook.
Niet woest aantrekkelijk maar ruig aantrekkelijk