Ze zijn geweldig !
Ebel heeft nog zo’n vintage topper :
Buiten categorie…
Ze zijn geweldig !
Ebel heeft nog zo’n vintage topper :
Buiten categorie…
Een tip van iemand die het horloge met beide banden bezit: neem de wave-band in ieder geval.
Zoals je zelf al aangeeft: die band is iconisch en hoort erbij. Hij draagt overigens ook bijzonder comfortabel omdat hij erg dun is. Gaat daardoor ook niet schuiven.
De band die @Stp liet zien is van totaal andere orde. Veel moderner, steviger en vooral véél zwaarder. Geeft het horloge ook een compleet andere look en feel. Meer zoals je gewend bent van een modern sporthorloge. Bijzonder is de veiligheids-clip. Die gaat naar de zijkant open. Nog niet eerder bij een andere band gezien.
De waveband is echt een andere ervaring dan andere horloges.
Tip van mij,… de 65 band draagt echt veel fijner dan de Sport Classic band ( of de wave band zoals jij 'm noemt )
Blijft altijd een kwestie van smaak maar die Wave band is een kunstwerk om te zien. Dank voor je bijdrage
Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen. De 65-band is qua kwaliteit absoluut beter, maar de sport classic-band is dunner, lichter en nauwkeuriger af te stellen. Daarnaast loopt hij mooi door ipv de dikkere sluiting met veiligheidsclip. De consessie is dat de niet de meest stevige is.
Welke referentie heeft deze fraaie discovery?
refnr is : 1216427
Correct
Beauty hè
Quick release endlings super snelle band wissel
En suprême afgewerkt
Van Camille?
In een keer goed geraden
En mooie Fortis erop in geruild
Komt van mij deze. Vond hem ook erg fijn
En moet zeggen boven verwachting
Zeer mooie horloge
En zeer mooi afgewerkt