Geheel met je eens en toch komt dit veel vaker voor dan je zou denken. Ik snap daar ook nog steeds niets van. Met name de holy trinity hebben hier grappig genoeg een handje van.
Mijn Sport Classic chrono heeft ook geen hacking
Best irritant, hierdoor kun je het horloge lastig exact op tijd zetten en dus ook moeilijker bijhouden hoe het horloge loopt na een aantal dagen
Heel eigenaardig!
Nou ja, dat dus.
Hier heb je natuurlijk wel weer goede appjes voor.
Afwijking direct zien:
Afwijking over meerdere dagen in de gaten houden:
NA van mijn vriendin . Overgenomen van @rorymoer . Haar eerste horloge en ook voor mijn iets extra’s om naar te kijken
.
Goed excuus om wellicht zelf een Ebel toe te voegen zoals dit prachtige exemplaar!
Hmm, had je dat nodig dan?
Nee, gefeliciteerd, mooie aanwinst.
Haha nee hoor, ze is prachtig! Maar menig horlogeliefhebber hier kan denk ik wel beamen dat het leuk is als je partner ook een horloge omheeft
Zo is dat!
Ik leerde mijn grote liefde kennen met dit horloge. Ben er zelfs voor richting Kassel verhuisd😂 We hebben inmiddels meer dan 10 Ebels, geen kinderen….
So she married a (r)ebel…
Zijn inderdaad erg mooi, 37mm ook perfect!
Deze vandaag gepast, had nog nooit een Ebel om gehad maar trok me toch altijd wel… nu weet ik het zeker, er gaat er 1 komen!
Ze vond die Nederlander wel interessant
Op (Ebel-) tijd erbij geweest dus
Haaaaahhhh Peter, je had hem al een tijd in het vizier. Maar vandaag de knoop doorgehakt.
Gefeliciteerd man, ga je geen spijt van krijgen
Die ken ik! Heel mooi!
Knappe Ebel. Als het goed is heb ik woensdag ook een NA ebel