Wat een prachtige wijzerplaat
Zeker! Speelt ook mooi met het licht
Gaaf! Kreeg vandaag een meteoriet dial voorgeschoteld. Ook erg vet en had ik nog niet eerder gezien
Een Ebel met meteoriet plaat? Wist niet dat dat bestond. Foto’s?
Hai heren. Ik wist het zelf ook niet. Ik heb geen foto gemaakt maar heb wel een (onduidelijke) foto van toen het me werd aangeboden.
Ah, deze plaat die ken ik. Ik twijfel alleen of deze als meteoriet kwalificeert.
Ik ook hoor. Die man was alleen overtuigd
Verder een mooi horloge hoor. Zelf heb ik evenwel een voorkeur voor de meer eigenwijze 12-4-8 layout
Dat is perlage. Geeft ook een cool effect in het echt, maar lijkt totaal niet op meteoriet.
Voor de liefhebbers, er staat een zwarte NOS op Chrono. Foto’s zien er niet uit maar kreeg van de Italiaanse verkoper aparte foto’s die een stuk beter waren.
Ik ga het niet doen maar mocht iemand op zoek zijn.
Ik heb hem in het zwart, op staal. Fijnste klok die ik ooit gehad heb. Ter afwisseling heb ik nu ook een BTR
Daar is ‘ie
. De eerste indruk is echt geweldig, dit is precies wat ik nodig had. De ultieme mix tussen casual, sportief en elegant wat mij betreft. De band is heel strak en de sluiting is prettig.
. De maat is ook perfect, bij draagt eigenlijk net zo groot als een 36mm datejust.
Mijn vriendin zat al bij de club, ik nu ook!
Toppertje hoor!
Gefeliciteerd met deze bijzondere aankoop
Een blijk van klasse hier ga je ongetwijfeld veel plezier aan beleven. Geniet ervan!
Dank!
Thx! Het clubje wordt steeds groter! Wellicht ooit maar eens een Ebel GtG organiseren
Leuk idee
Ik houd me aanbevolen!