Ebel only

13 likes

The saga continues…

Wat zegt men ervan? Ik heb hem inmiddels omlaag gekregen naar €3500 excl. verzending op voorwaarde dat het uurwerk goed loopt.

2 likes

De amplitude en afwijking lijken mij prima, maar ik heb wel de kennis van een leek op technisch gebied :rofl:

1 like

Daar valt zeker niks geks over te zeggen op het eerste oog. Hoop dat je wel weet dat je dingen als datum op 12 en de werking van de Chronos goed moet controleren. Maar zo slim acht ik je zeker :+1:. Verder lijkt het goed al vind ik de ruimte tussen de links er een beetje raar uit zien zo maar goed ben niet zo thuis met deze banden

1 like

Dat komt omdat de eerste 2 links vast zijn en de links daarna flexibel.
Maar er lijkt inderdaad wel wat slijtage op de band te zitten.

1 like

Dat met de eerste links weet ik idd. Wel bedankt. Maar vind ze er ook niet top zijn inderdaad

1 like

Laat hem eventueel nog een duidelijk filmpje maken waarbij hij de werking van de chrono demonstreert alsmede het resetten van de chrono zodat je kunt zien of hij netjes uitgelijnd terug komt. Idem voor datum wissel dmv doordraaien met de kroon 1 stand uitgetrokken. (Grappige bijzonderheid van dit uurwerk is trouwens dat de datum quickset op stand 2 zit )

De band leek op de foto’s op c24 idd strakker. Afijn dat geeft maar weer aan hoe lastig het is een horloge te beoordelen alleen op basis van foto’s.

Succes!!

1 like

Thx! Ik heb om een filmpje gevraagd. Chrono en datum zien er goed uit. Dat gat tussen de endlink en schakels viel me ook op maar op een wristshot die ik heb opgevraagd vind ik het totaal niet storend. Hij zegt dat het alleen zo zichtbaar is wanneer de band echt helemaal ‘hangt’ zegmaar.

(Tis een uurtje later in Roemenië :wink: )

3 likes

Is normaal hoor. Mijn band is vrij strak, maar dit blijft.

5 likes

Top. Ik heb ook een goed gevoel bij de verkoper. Antwoordt snel en compleet. Dus ik ga hem gewoon bestellen denk ik. De fee van Chrono maakt hem iets duurder dan nodig maar de escrow service vind ik bij een particulier wel een prettig idee. Zal zo even een post in het Incoming topic zetten :face_with_peeking_eye: :smile:

9 likes

Ik zit al even te denken ‘stop met die mens lastige vragen te stellen en bestel het ding gewoon’. Ziet er goed uit.

2 likes

Hahaha gelijk heb je, niet lullen maar poetsen!

1 like

Zegt mijn vrouw ook altijd :zipper_mouth_face:

2 likes

Proficiat bij voorbaat dan :beers: top horloge daar ga je geen spijt van krijgen

1 like

Thx! Weet zeker dat het een een blijvertje wordt. De tudor prince DD was het gewoon net niet voor me. Die gaat nu in de verkoop :slight_smile:

1 like

Of jij tegen de vrouw?

Jij bent single zeker? :crazy_face:

Wil je mijn pijn niet benadrukken :rofl:

Goed bezig! Gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

1 like

30 likes