Blijft een heerlijk horloge dit
Weet iemand een goede horlogemaker die bekend is met Ebel en onderdelen heeft liggen, of daar aan kan komen? Ik heb eenzelfde model waarvan de plastic binnenring van de bezel is gebroken.
Iemand nog op zoek naar een Sport classic wave in NOS conditie? Niet goedkoop. Wel mooi
https://chrono24.app/ebel/el-primero-1911-chronograph--id39430853.htm?SETLANG=nl&SETCURR=EUR
Mooi !
Het is een Sport Classic Chrono zonder wave… ( ja, wel met wave in de band maar niet in de naam … ) en zeker geen 1911 Chrono zoals in de advertentie staat.
Je hebt gelijk, da kriede na een paar 1/2 Weizen
Gaaf !!
Komt uit de tijd dat ik bij Ebel werkte……. Blijf altijd een zwak voor het merk houden.
Heel mooi!
Iemand?
Ik vrees dat je ofwel op de tweedehandsmarkt, ofwel bij Ebel zelf terecht gaat komen.
Maar als je zo iemand vindt, dan ben ik ook geïnteresseerd.
Dit is nice zeg, lekker funky
Wat zoek je?
Een horlogemaker die een Cal. 137 kan servicen en daartoe de juiste onderdelen kan krijgen… Maar voor zover ik weet is dat alleen Ebel zelf. Sterker nog, dat schijnt via Ulysse Nardin te lopen.
Wesseling en Vreeker? Service an sich moet nog wel lukken, alleen als er onderdelen nodig zijn wordt het lastig.
Ja, die onderdelen, dat is nu juist het punt. @Horloge24 heeft weleens uitgelegd hoe dat zit: