Ebel only

Goed idee wel, platform waar al die veilingen bij elkaar komen (en waar je misschien op 1 centrale plek zou kunnen bieden).

1 like

Nice, lekker gepatineerd ook

13 likes

Gisteren met een goede vriend aan de praat geraakt over het horloge van zijn moeder, die al jaren geleden overleden is. Hij kwam laatst haar horloge tegen, maar heeft zelf geen benul van horloges (draagt zelf een Garmin smartwatch).
Hij bracht hem langs bij het lokale goud wisselkantoor, maar die gaven er niet veel voor. Nu heb ik zelf ook geen verstand van dames horloges, maar gelukkig is hier een fantastische community. Horloge is compleet met certificaat en doos.

Heeft iemand meer informatie over dit horloge, kan zelf nog niet veel vinden, behalve een paar oude advertenties met schrikbarende prijzen 2,5-5k. Gezien de niet zo populaire dames categorie verwacht ik toch andere prijzen.

4 likes

Het betreft geen mini maar een lady uitvoering, de iets “grotere” damesmaat.
Het label op de foto zegt dat het een staal/ gouden Ebel Classic Wave is , in de lady size met een briljante lunette.

Mijn antwoord weggehaald. Ik had het verkeerde horloge kennelijk. Ik dacht dat de wave geen schroefjes op de voorkant had. Het blijft een mooi horloge mijn inziens. Met zeker nog behoorlijke waarde.

Edit:
Misschien is het Classic Wave Sport?

De Sportwave niet, de Classic Wave wel.

Bedankt voor de informatie tot nu toe! Fijn.
Ik kom zelf met de info op het horloge en certificaat op een 1256f24-9925. Op internet vind ik dan niet veel meer dan een oude advertentie (https://share.google/kPbdEGIyluAd8GWnu).

Voor hem nu een keuze om te maken. Bewaren voor zijn nu 5 jarige dochter of die er ooit belang bij heeft om te dragen, of lekker verkopen en nu wat leuks doen met het gezin.

Iemand nog suggesties indien verkoop? Hier in het blauw proberen, of zijn er voor zulke horloges betere opties?

Geen idee hoe je het horloge het beste verkoopt.
Je kan het bij Ebel wel altijd inruilen.

Volgens mij is onderstaand bij elke Ebel dealer van toepassing:

1 like

1 = Staal/ goud
256 = Caliber uurwerk
F = Classic Wave
2= Lady size
4 = Diamant lunette
/
9 = MOP wijzerplaat
9 = Diamant index
25 = Wave bracelet

2 likes

Het blauwe gaat soms traag, zeker voor een merk als Ebel moet je net geluk hebben dat de juiste koper zich aandient. Vrouwenmodellen zullen een nog wat beperkter bereik hebben, maar misschien wel meer liefhebbers. Ik zie vaker vrouwen met een Ebel dan mannen iig. Divers aanbieden dus, hier misschien op C24, MP voor alle gegarandeerde fijne lowballers.

1 like

Goed plan en dito argumenten,
Enig idee van een richtprijs als vraagprijs. Pin niemand erop vast, maar vind ‘bieden’ te vaag en veel gedoe geven

Geen idee. Ik zou zeggen kijk naar het C24 aanbod met vergelijkbare modellen, geeft je een indicatie van een richtprijs.

Ik haalde zojuist de Ebel uit de kluis en zag dat hij sinds de laatste keer dragen, exact met de small seconds op 60 gestopt is :relieved:

Wel handig met goedzetten omdat ie geen hacking heeft :wink:

19 likes

Klaar voor gebruik :heart_eyes::+1:

1 like

11 likes

17 likes

11 likes

Blijft mooi hè ……… ik draag ‘m alleen te weinig.

1 like

18 likes